کد خبر: ۴۳۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۶ 11 February 2015
راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن امسال در ساوجبلاغ باشکوه تر از همیشه برگزار شد و دیدنی بود. راهپیمایان با حضور باصلابت خود تصاویری از غلبه بر شعارهای کودکانه دشمنان را به نمایش گذاشتند.
به گزارش مهر، مردم شهرستان ساوجبلاغ امروز همزمان با مردم سایر شهرهای ایران اسلامی با تجلی حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ضمن فریاد استکبار ستیزی مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل و لبیک یا رسول الله، انقلابی دیگر رقم زدند.
شکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن امروز درساوجبلاغ دیدنی بود، چراکه تمام اقشار جامعه بویژه نسل جوان در کنار نسل انقلاب قرار گرفته بودند تا نشان دهند که انقلاب متکی به تفاوت نسل نبوده و این انقلاب ارزشی است که تداوم خواهد یافت.
مردم ساوجبلاغ از شهر های مختلف و ۱۰۰روستای این شهرستان امروز به میدان امام خمینی (ره) شهر هشتگرد آمدند و  سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با آرمان های مقدس انقلاب تجدید میثاق کردند.
دانش آموزان، دانشجویان، کودکان و نوجوانان و... در کنار خانواده ها یادآور سال های پیروزی انقلاب بود، و به راستی که ۲۲ بهمن یادآور خاطرات پیروزی بر استکبار و تبلور باورهای مردمی است.
امروز در مسیرهای راهپیمایی علاوه بر فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیسم، شعارهایی در حمایت از انقلاب و نظام و حمایت از آرمان ها سر داده شد تا نشان دهد که تجلی حضور بهانه ای برای تجدید پیمان با شهدا، امام راحل و نظام اسلامی است.
حضور جانبازان، خانواده معظم شهدا، هنرمندان، و اجرای سرود ولایت با حضور ۱۳۵۷ دانش آموز دختر و پسر در میدان شهدا ء، اجرای برنامه های هلال احمر شهرستان، ایستگاه های نقاشی و خط برای کودکان از حاشیه های این راهپیمایی بی نظیر بود.
راهپیمایی امروز ساوجبلاغ  تفاوت های دیگری نیز با سایر راهپیمایی های سال های قبل داشت، تنوع و شور و هیجان و شادابی امروز بیشتر از گذشته به چشم می خورد و نشان داد که روز به روز پیروزی و غلبه بر شعارهای کودکانه دشمنان بیشتر می شود.
در پایان راهپیمایان با حضور در میدان شهداء و قرائت قطعنامه برحمایت همه جانبه از آرمان های انقلاب و عزت ایران اسلامی تاکید کردند و حجت الاسلام مفید کیایی نژاد نماینده مردم ساوجبلاغ نظرآباد و طالقان برای راهپیمایان سخنرانی کرد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار