اینبار قاچاقچیان در دام پلیس گرفتار شدند
برخورد با مخلان نظم و امنیت به سادگی اتفاق نیافتاده و در یکی از عملیات‌های نیروی انتظامی استان البرز، ستوان يکم جواد مرادي با تیراندازی اشرار به شهادت رسید.
کد خبر: ۴۴۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵ 07 June 2015
به گزارش تابناک – البرز: طی هفته‌های اخیر میزان کشفیات مواد مخدر در استان البرز به شدت افزایش یافته است.
به عنوان نمونه در آخرین سفر سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی به استان البرز، سردار کامرانی صالح اعلام کرد که طی یک سال 7 تن انواع مواد مخدر در البرز کشف شده است.
البته برخورد با مخلان نظم و امنیت به سادگی اتفاق نیافتاده و در یکی از عملیات‌های نیروی انتظامی، ستوان يکم جواد مرادي با تیراندازی اشرار به شهادت رسید.
این حادثه در بیستم اردیبهشت و همزمان با حضور غلامحسین اژه‌ای معاون اول قوه قضاییه و سخنگوی دستگاه قضایی در استان البرز رخ داد.
در روزهای اخیر نیز یک بار دیگر البرزی‌ها صدای تیراندازی را شنیدند، اما اینبار سوداگران مرگ به دام پلیس افتادند.
در ارتباط با این حادثه، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز گفت: با تلاش ماموران مبارزه با مواد مخدر استان 7 کیلو و 280 گرم هروئین از داخل یک دستگاه خودرو سواری کشف شد.
مهدی فضلی‌علیشاه اظهار کرد: در پی انجام یکسری اقدامات پلیسی برای ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان محرز شد که فردی به همراه اعضای خانواده‌اش به صورت گسترده اقدام به تهیه و فروش مواد مخدر در استان می‌کند.
وی ادامه داد: بلافاصله دستگیری این فرد در دستور ویژه کار ماموران اداره عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز قرار گرفت و پس از پایش اطلاعاتی از تحرکات اخیر نامبرده مشخص شد که وی درصدد انتقال مقادیری مواد مخدر به شهرستان اشتهارد است.
فضلی‌علیشاه افزود: سه تیم عملیاتی از ماموران مبارزه با مواد مخدر استان با انجام هماهنگی‌های قضایی و انتظامی به شهرستان اشتهارد اعزام شدند و به صورت نامحسوس پس از استقرار در ورودی شهرک صنعتی این شهرستان و تحت نظر قرار دادن خودروهای عبوری پس از چند ساعت، در نهایت در مسیر اشتهارد به سمت ماهدشت خودروی متهم را که یک دستگاه خودرو پژو پارس بود، شناسایی کردند.
وی ادامه داد: ماموران بلافاصله دستور توقف خودروی مذکور را صادر کردند، اما راننده آن بدون توجه به دستور ایست ماموران با انجام حرکات پرخطر و مارپیچ اقدام به فرار به سمت جاده محمدشهر کرد که در این هنگام ماموران با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح با شلیک چند تیر به سمت لاستیک خودرو آن را متوقف کردند.
به گفته این مسئول، پس از توقف خودرو دو نفر دستگیر و از داخل خودرو 7 کیلو و 280 گرم هروئین با لفافه کشف شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز ادامه داد: با توجه به اینکه متهم اصلی به نام «الف - ظ» با استفاده از یک دستگاه خودرو زانتیا به سمت شهر قدس متواری شده است، بنابراین با ایجاد طرح مهار و استقرار نیروهای گشتی در مبادی ورودی و خروجی شهرستان مذکور خودروی متهم روبه‌روی یکی از مراکز خرید مشاهده شد و پس از بررسی‌های صورت گرفته وی طی یک عملیات غافلگیرانه در یکی از سفره‌خانه‌های سنتی دستگیر و به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز منتقل شد.
وی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار