کد خبر: ۴۴۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۱ 07 June 2015
 مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرزگفت: کانون پرورش فکری با در اختیار داشتن فضا و محیط متناسب فرهنگی و بهره گیری از نیروهای متخصص، نقشی مهم در غنای اوقات فراغت دانش‌آموزان دارد.
علیرضا جلالی، در گفت و گو با ایسنا طی سخنانی اظهارکرد: مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز با داشتن امکانات و تجهیزات لازم و استفاده از مربیان مجرب آمادگی کامل برای ارائه آموزش‌های لازم به کودکان و نوجوانان را دارد.
وی افزود: با شروع فصل تابستان کانون‌ها آماده پذیرایی از گروه‌های سنی برای گذراندن اوقات فراغت خود هستند و به بهترین شکل در این زمینه خدمت‌رسانی می‌کنند.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: ثبت‌نام از کودکان و نوجوانان در مراکز کانون پرورش فکری شهر کرج و  مراکز شهرستان‌ها انجام می‌شود.
جلالی با اشاره به بالا بودن استاندارد برپایی کلاس‌های فرهنگی، هنری و ادبی در مراکز کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان، گفت: والدین کودکان و نوجوانان با اطمینان خاطر فرزندان خود را در این مراکز ثبت‌نام ‌کنند.
وی ارائه آموزش‌های لازم در خصوص سفال‌گری، خوشنویسی و نقاشی را از جمله کلاس‌های ویژه ایام تابستان عنوان کرد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند علاوه بر ثبت‌نام در کلاس‌های آموزشی از فعالیت‌های متنوع فرهنگی و هنری کانون‌ها نیز استفاده کنند.
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز ادامه داد: همچنین کلاس‌های ویژه تابستان امسال در بخش فرهنگی نیز شامل برنامه‌های متنوعی از جمله آشنایی با قرآن با شیوه‌های نو، مهارت‌های خواندن، پرورش خلاقیت،تفکر خلاق،آموزش تفکر و نجوم است.
این مقام مسئول در پایان با بیان این که فعالیت‌های مراکز فرهنگی هنری کانون تنها به فصل تابستان محدود نیست گفت: مراکز کانون متعلق به کودکان و نوجوانان است از این رو تلاش می‌کنیم که از دیدگاه‌های آنها نیز در کیفیت بخشی به فعالیت‌ها بهره‌مند شویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار