رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: هنرمندان ۲۰ استان کشور در جشنواره ملی نقاشی رضوی البرز شرکت می‌کنند.
کد خبر: ۴۵۵۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷ 08 July 2017
به گزارش تابناک : مهدی ابدالی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، ۱۷تیرماه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: به مناسبت سالروز میلاد امام رضا(ع) و حضرت معصومه(ع) و همزمان با دهه کرامت، جشنواره ملی نقاشی رضوی به میزبانی استان البرز برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: هنرمندانی از شهرهای کرمان، اصفهان، بوشهر، شیراز، تهران، خرمشهر، یزد، همدان، ارومیه، تبریز، شهرکرد، کاشان، نیشابور، اسلامشهر و استان‌های مازندران، خراسان رضوی، خراسان شمالی و زنجان آثار خود را به جشنواره ارسال کرده‌اند.
ابدالی گفت: نقاشی؛ هنری بصری و دیداری است و به طور مستقیم بر ذهن مخاطب اثرگذار خواهد بود و قطعا اگر موضوع اثر هنری در حوزه مذهب و سیره امامان و ائمه اطهار باشد، اثری دو چندان بر مخاطب خواهد گذاشت.
مدیر اجرایی جشنواره نقاشی رضوی بیان کرد: با برگزاری جشنواره‌های مختلف رضوی این فرصت برای هنرمندان، علاقمندان و ادب دوستان ایجاد شده است تا با خلق اثری ماندگار در راه ترویج و اعتلای فرهنگ معنوی رضوی اقدامات مثمر ثمری انجام دهند.
ابدالی افزود: آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ملی نقاشی رضوی بیستم تیرماه، اعلام نتیجه مرحله نخست، بیست و پنجم تیرماه و مهلت ارسال اصل آثار سوم مردادماه اعلام شده است.
وی گفت: همچنین مراسم اختتامیه، تجلیل از برگزیدگان و گشایش نمایشگاه آثار برگزیده ١١ مرداد ماه خواهد بود.




منبع : ایکنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار