کد خبر: ۴۷۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷ 13 June 2015
نماینده مردم کرج، آسارا و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شاهد توسعه ساخت و سازهای غیرمجاز در البرز هستیم، ‌گفت: لازم است تدابیر اساسی برای از بین رفتن این معضل و برخورد جدی با متخلفان صورت گیرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمدجواد کولیوند ظهر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی استان اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که امروزه استان البرز را تهدید می‌کند توسعه روند ساخت و سازهای غیرمجاز در این استان است.
وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه شاهد توسعه ساخت و سازهای غیرمجاز در البرز هستیم، ‌بیان داشت: این روند سبب نابسامانی در استان البرز شده است که لازم است تدابیر اساسی برای از بین رفتن این معضل و برخورد جدی با متخلفان صورت گیرد.
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: متأسفانه عده‌ای سودجو برای رسیدن به سود بیشتر اقدام به ساخت این گونه واحدهای مسکونی کرده و برای مردم و شهر مشکلاتی را ایجاد می‌کنند.
کولیوند با اشاره به اینکه هیچکدام از این واحدها از استانداردهای لازم برخوردار نیستند افزود: عده‌‌ای از افراد با تغییر کاربری و تخریب منابع طبیعی اقدام به ساخت و سازها می‌کنند که باید عزم ملی برای برخورد با این افراد صورت گیرد.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود به توسعه و پیشرفت استان البرز تأکید کرد و گفت: استان البرز برای توسعه و پیشرفت بیشتر نیازمند توجه ویژه و اختصاص اعتبارات است که لازم است مسئولان با نگاه جدی تر و ویژه به این استان توجه کنند.
وی توسعه خدمات رسانی به روستاهای این استان را یکی دیگر از مهمترین اقداماتی دانست که باید به صورت جدی در دستور کار ویژه مسئولان قرار گیرد.



منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار