کد خبر: ۴۷۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۹ 13 June 2015
مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز از استقرار 25 اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی استان البرز خبر داد و گفت: این اکیپ‌ها با توجه به شروع تعطیلات تابستان در این محورها در آماده باش هستند.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ابوالفضل باقرنیا عصر امروز در حاشیه آغاز به کار این اکیپ‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: 25 اکیپ راهداری در ایام شروع تعطیلات فصل تابستان خدمات‌رسانی‌های خود را به هموطنان در محورهای مواصلاتی استان البرز آغاز کرده‌اند.

وی افزود: با توجه به اینکه استان البرز یکی ازپرترددترین محورهای کشور است و 13 استان شمالی و غرب کشور از این استان عبور می‌کنند لذا تمهیدات ویژه‌ای برای سفری ایمن اندیشیده شده است.

این مسئول عنوان کرد: در همین رابطه بهسازی، لکه‌گیری، نصب تابلوهای هشدار دهنده، تعمیر و مرمت گاردریل‌ها و روشنایی آزادراه‌ها از مهمترین برنامه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی استان البرز در ایام تعطیلات تابستان است.

باقرنیا همچنین به روکش سراسری آسفالت در جاده کرج -چالوس نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه سطح این جاده که یکی از محورهای مهم کشور است نیاز مبرم به روکش دارد که امیدواریم با تخصیص اعتبار به موقع عملیات روکش سراسری آسفالت آغاز خواهد شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار