کد خبر: ۴۷۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۶ 14 June 2015
مدیر جهادکشاورزی شهرستان کرج گفت: در سال جاری 700 هکتار از باغات کرج زیرپوشش سیستم آبیاری نوین قرار می‌گیرند.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمد تاج‌الدینی ظهر امروز در مراسم تجلیل از بهره‌برداران و تولیدکنندگان برتر جهادکشاورزی کرج با اعلام اینکه باید سیستم آبیاری نوین در تمامی باغات کرج اجرایی شود اظهار داشت: در این راستا در سال جاری حدود 700 هکتار از باغات منطقه چمن کرج زیرپوشش سیستم آبیاری نوین قرار می‌گیرند.
وی با بیان اینکه اعتبارات اجرایی شدن این طرح با استفاده از تسهیلات دولتی است،‌ ادامه داد: رفع مشکلات بخش کشاورزی و توجه به نیازهای این بخش باید یکی از مهمترین اولویت‌های مسئولان در بخش کشاورزی قرار گیرد.
این مسئول با بیان اینکه توجه به بخش کشاورزی می‌تواند پایه‌های اقتصادی را نیز تحت تأثیر قرار دهد افزود: با توجه به اینکه کرج دارای قابلیت‌های فراوانی در حوزه کشاورزی است لذا باید با رفع مشکلات به سمت توسعه صنعت کشاورزی در بخش‌های مختلف در این شهرستان پیش برویم.
تاج‌الدینی در ادامه سخنان خود به برخی از برنامه‌های در دست انجام این اداره در سال جاری پرداخت و افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سال جاری 14 کیلومتر کانال‌های آبیاری و عمومی در بخش آب و خاک در روستاها با اعتباری بالغ بر 430 میلیون تومان در دست اجرا داریم.
مدیر جهادکشاورزی کرج گفت: از مهمترین طرح‌هایی که هم اکنون در این شهرستان در دست انجام است تجهیز ایستگاه تصفیه خانه و پمپاژ آب ماهدشت است.
وی با بیان اینکه ماهدشت در جنوب کرج واقع شده است،‌ بیان داشت: این پروژه با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال در دست اجرا است.
تاج الدینی ساماندهی 320 خانوار عشایر، مرمت و ساخت 70 کیلومتر جاده‌های عشایری، آبرسانی به عشایر و نصب چراغ روشنایی، اجرای بیمه خدمات درمانی و بازنشستگی و نظارت بر عملکرد تعاونی‌های عشایر را دیگر اقدامات و طرح های عنوان کرد که دراین اداره و در بخش خشایر کرج انجام شده و برخی نیز در دست انجام است.
در این مراسم از 24 بهره‌بردار و تولید کننده جهاد کشاورزی کرج تجلیل شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار