کد خبر: ۴۸۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۳ 15 June 2015
معاون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج از تولید اپلیکیشن کرج شناسی خبر داد و گفت: سامانه نقاشک یعنی نقاشی کننده کوچک برای کودکان راه اندازی می شود.
سید علی اکبر میروکیلی در گفتگو با خبرنگار مهر از راه اندازی سامانه کرج گرام خبر داد و گفت: تولید اپلیکیشن کرج شناسی، ایجاد سامانه موزه مجازی آثار باستانی شهر کرج با همکاری اداره میراث فرهنگی استان و همچنین راه اندازی سامانه نقاشک در دستور کار معاونت فرهنگی قرار گرفته است.
میروکیلی در ادامه با اشاره به اینکه معاونت فرهنگی، ورزشی اجتماعی شهرداری کرج از ابتدای سال جاری تا کنون برای پیشبرد برنامه های راهبردی جندین اقدام مهم در شهر انجام داده است، گفت: بر اساس این اهداف، تدوین برنامه از مرحله چشم انداز تا مرحله راهبردی عملیاتی و با استناد به طرح های بالادستی در دستور کار است.
این مسئول با اشاره به اهمیت دست یابی به موفقیت در شاخه مهندسی فرهنگی گفت: برای اعمال مهندسی فرهنگی در لایه های مختلف جامعه باید گام های استواری برداشته شود در گروه بندی ابتدا ضرورت های شهر شناسایی و بدان پرداخته می شود.
میروکیلی در ادامه با اشاره به معضل طلاق و اعتیاد در جامعه گفت: این دو معضل مهمترین معضلات اجتماعی هستند که در حال حاضر جامعه با آنها دست و پنجه نرم می کند معاونت فرهنگی شهرداری کرج در این زمینه فعالیت های آغاز کرده است.
وی با اشاره به اینکه در مسئله طلاق پرداختن به بحث تحکیم خانواده بسیار مهم است، بیان کرد: در این بحث مسائل مربوط به روابط زناشویی بررسی می شود و برگزاری همایش مدیریت ارتباطات اثر بخش در خانواده می تواند گره ای از این کلاف سر در گم باز کند.
جشنواره هنرهای تجسمی رسانه ها اواخر سال جاری برگزار می شود
معاون فرهنگیف ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج با اشاره به اینکه بسته های آموزشی در ارتباط با تحکیم خانواده و روابط اجتماعی توسط معاونت فرهنگی تهیه شده است، گفت: این بسته ها در قالب بروشور، سی دی و کتاب تهیه شده و به زوج های های جوان اهدا می شود.
وی با اشاره به اجرای برنامه های فرهنگی در سال جاری افزود: سامانه کرج گرام توسط شهرداری کرج راه اندازی شده است مردم می توانند دو روز دیگر این سامانه را از  برنامه بازار بارگیری کرده و سپس در مسابقات آن شرکت کنند.
این مسئول گفت: در این سامانه مردم تصاویری تهیه شده از شهر که به نظر آنها زشت یا زیبا است را ثبت و در سامانه بارگذاری می کنند برای هر تصویر امکان بخش پسند کردن و نظر سنجی وجود دارد تصاویر ارسالی توسط هیات داوران به عنوان تصاویر برتر معرفی می شوند.
وی با اشاره به برگزاری چند برنامه مهم دیگر تا پایان سال جاری گفت: جشنواره هنرهای تجسمی رسانه ها در اواخر سال جاری برگزار می شود. ۴ الی ۵ همایش، جشنواره در ۶ ماهه اول سال با موضوعات فرهنگی برگزار می شود.
وی در پایان گفت: با راه اندازی این سامانه، تصاویر گرفته شده از نقاشی های کودکان در سامانه بارگذاری می شود و بعد از آن با نظر معلمان نقاشی که از سوی آموزش و پرورش تعیین می شوند، نخبگان این هنر انتخاب شده و در صورت تمایل با پرداخت هزینه های در نظر گرفته شده می توانند در کلاس های آموزشی نقاشی شرکت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار