استان البرز در این دوره 3 نماینده به مجلس شورای اسلامی می فرستد و مردم این استان نیز 2 برای نخستین بار 2 نماینده در مجلس خبرگان رهبری خواهند داشت.
کد خبر: ۴۸۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۱ 16 June 2015
به گزارش تابناک – البرز: انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اسفند ماه امسال به طور سراسری در تمام کشور برگزار می شود.
استان البرز در این دوره 3 نماینده به مجلس شورای اسلامی می فرستد و مردم این استان نیز 2 برای نخستین بار 2 نماینده در مجلس خبرگان رهبری خواهند داشت.
حال معاون سیاسی امنیتی استانداری البرز بر استفاده از تمام ظرفیت‌های این استان برای برگزاری انتخابات قانونمند و با نشاط تاکید کرده است.
حجت‌الله ملاصالحی افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی، استان البرز در تمام ابعاد برای برگزاری انتخابات سالم و باشکوه آماده می‌شود.
وی ادامه داد: دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری اولین تجربه دولت فعلی است که امیدواریم مردم حضوری پرشور نیز در این دوره از انتخابات داشته باشند.
ملاصالحی بر انجام وظایف و تکالیف اداری در حوزه انتخابات تاکید کرد و افزود: همه مسئولان باید به دور از حواشی به ماموریت‌ها و وظایفی که مطابق قانون برای آنها تعیین شده است پرداخته و به آن عمل کنند.
وی گفت: هر یک از روسای کمیته‌ها انتخابات این دوره نیز باید ادوار گذشته را بازبینی و در جلسه آتی با ارایه گزارش از آن زمینه برگزاری هرچه بیشتر انتخابات باشکوه را فراهم کنند.
معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج نیز دراین نشست انتخابات پیش رو را حساس عنوان کرد و بر برنامه‌ریزی هرچه بیشتر در این زمینه تاکید کرد.
محمدتقی ایرانی افزود: ما به عنوان برگزار کنندگان انتخابات باید امانت‌دار رأی مردم باشیم و از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نکنیم.
فرماندار کرج تاکید کرد: باید به گونه‌ای عمل شود که ضمن ایجاد فضای با نشاط و امنی برای برگزاری انتخابات زمینه رضایت بیش از پیش عموم فراهم شود.
ایرانی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی به پشتوانه مردم در مسیر پیشرفت و رسیدن به اهداف تعالی قرار گرفته و رای مردم نقش موثری در تعیین سرنوشت آنان دارد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار