معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: ظرف ۱۴ روز آینده اقداماتی که برای پشتیبانی اعزام زائران کربلای معلی در روز اربعین لازم است جمع‌بندی خواهد شد.
کد خبر: ۴۸۸۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۶ 02 September 2017
به گزارش تابناک : فتح الله حقیقی در جلسه ستاد اربعین ۹۶ که امروز شنبه(۱۱ شهریور)، در استانداری البرز برگزار شد، گفت: برنامه‌ریزی برای اعزام زائران از البرز به عتبات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و به همین دلیل در استان تدابیر ویژه‌ای اتخاذ شده است.
حقیقی با بیان اینکه در ستاد پشتیبانی اربعین تفکیک وظایف به خوبی صورت گرفته است، افزود: اموری که اهمیت بیشتری داشت در کمیته‌های مجزا و به صورت تخصصی بررسی می‌شود.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: خیرین بسیاری برای ارائه کمک‌های مادی و معنوی به زائران عتبات عالیات اعلام آمادگی کرده‌اند، این ظرفیت‌ها را باید با برنامه‌ریزی درست در جای مناسب استفاده کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز اظهار کرد: در تلاشیم با کمک صنوف و دیگر مسئولان مربوطه خدمات‌دهی به زائران را نسبت به سال‌های گذشته ارتقا دهیم.
حقیقی در پایان اعلام کرد: نهایتا ظرف ۱۴ روز آینده اقداماتی که برای پشتیبانی اعزام زائران  کربلای معلی در روز اربعین لازم است جمع‌بندی خواهد شد.





منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار