کد خبر: ۵۱۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴ 23 June 2015
 سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز گفت: در اردوی چمخاله سه بازی تدارکاتی انجام خواهیم داد.
'رضا فلاح زاده' روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا ، افزود: در اردوی یک هفته ای که از روز گذشته در چمخاله برپا شده تلاش می کنیم در کنار تمرین های آماده سازی و تاکتیکی، سه بازی تدارکاتی برگزار کنیم.

وی با مثبت ارزیابی کردن اردوی آماده سازی، اظهار کرد: دو تیم حاضر در لیگ دسته دو کشور به نام های آستارا و شهرداری رشت و همچنین تیم منتخب مازندران سه بازی تدارکاتی تیم فوتسال مقاومت البرز در این اردو را تشکیل خواهند داد.

فلاح زاده بیان کرد: شرایط خوبی در اردو فراهم است و تلاش می کنیم در کنار تمرین های سخت ، بازیکنان دوستی بیشتری با یکدیگر داشته باشند.

سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز گفت اعتقاد دارم شرایط تیمی مقاومت در مقایسه با فصل گذشته به مرتب بهتر است و بازیکنان بهتری جذب تیم شده اند که با انگیزه بالا آماده شروع لیگ هستند.

فلاح زاده افزود: ویژگی خوبی که بازیکنان جوان مقاومت در اختیار دارند ، میل به یادگیری است که این موضوع شرایط فنی تیم را بهبود بخشیده است.

وی در خصوص جذب بازیکن جدید نیز یادآور شد: بیشتر بازیکنان فصل گذشته به دلیل پایان خدمت مقدس سربازی از تیم جدا شدند و در فصل جدید انها را نخواهیم داشت ، تقریبا ترکیب تیم مقاومت برای شروع لیگ مشخص شده و تنها منتظر هستیم کار انتقال دو بازیکن لیگ برتری به تیم مراحل پایانی را خود را سپری کند .

فلاح زاده ادامه داد: به طور قطع با اضافه شدن این دو بازیکن ، شرایط فنی تیم مقاومت برای رویارویی با حریفان قدرتمند تغییر خواهد کرد و راحت تر می توانیم در مقابل آنها بازی کنیم ، این دو بازیکن فصل گذشته در لیگ برتر حضور داشتند و در تیم های خود بازی های مطلوبی ارائه کردند.

تیم فوتسال مقاومت البرز صبح روز دوشنبه برای برپایی یک اردوی هفت روزه راهی شمال کشور (چمخاله ) شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار