کد خبر: ۵۲۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۹ 23 June 2015
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرزگفت: استعداد‌های دانش‌آموزان با استفاده از آموزش‌های غیر‌رسمی در زمان اوقات فراغت شکوفا و تقویت می‌شود.
علیرضا جلالی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه دانش‌آموزان در زمان اوقات فراغت خود باید از ظرفیت‌های مهارت‌های مختلف در راستای توانمند شدن خود استفاده کنند، اظهار کرد: دانش آموزان باید تنها به ثبت‌نام در یک رشته مهارتی اکتفا نکنند و در رشته‌های مختلف متناسب با نیاز مهارتی خود ثبت‌نام کنند.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر آموزش رسمی دانش‌آموزان تمام شده است و دانش‌آموزان در فصل تابستان باید از آموزش‌های غیر‌رسمی برای کسب مهارت‌های مختلف استفاده کنند، افزود: آموزش‌های غیر‌رسمی مادام‌العمر است و افراد در هر زمانی می‌توانند از این آموزش‌ها استفاده کنند.
این مقام مسئول با تاکید بر اینکه آموزش‌های غیر‌رسمی در فصل تابستان پر‌رنگ‌تر می‌شود، یادآورشد: ایده‌ها، نگاه، نگرش و استعداد‌های دانش‌آموزان با استفاده از آموزش‌های غیر‌رسمی در زمان اوقات فراغت بارور و تقویت می‌شود.
جلالی با بیان اینکه هر یک از دانش‌آموزان ایده‌ها، ذوق، استعداد و نگرش خاصی دارند و باید متناسب با ایده‌ها، ذوق و استعداد‌های خود در کلاس‌های آموزشی غیر‌رسمی شرکت کنند، گفت: اوقات فراغت فرصت مناسبی است تا دانش‌آموزان در راستای تقویت استعداد‌ها، ذوق و نگرش خود تلاش کنند.
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز در پایان تاکید کرد: در زمان اواقت فراغت ظرفیت‌های بالقوه دانش‌آموزان به ظرفیت‌های بالفعل تبدیل می‌شود و مهارت‌های دانش‌آموزان متناسب با نگاه، نگرش، ذوق و استعداد‌های آنها باید تقویت شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار