کد خبر: ۵۴۲۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶ 28 June 2015
مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز گفت: شرکت پخش فرآورده‌های نفتی البرز آماده همکاری برای ایجاد جایگاه‌های جدید در هسته مرکزی شهر کرج را دارد.
ابراهیم توسلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: این منطقه تمام تلاش و توان خود را در راستای تأمین سوخت مورد نیاز شهروندان و مسافران به کار گرفته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز ادامه داد: در راستای سوخت‌رسانی مطلوب و ایمن فعالیت‌های موثری در سطح استان انجام شده که می‌توان به افتتاح سامانه الکترونیکی نفت سفید برای اولین بار در کشور، افزایش ضریب ایمنی عملیات دریافت، نگهداشت و عرضه نفت در انبار نفت شهید دولتی و انتقال و بازیافت بخارات بنزین(طرح کهاب) به منظور کاهش آلودگی محیط زیست و ... اشاره کرد.
توسلی از مهمترین مشکلات موجود در استان را کمبود جایگاه‌های عرضه بنزین و CNG در هسته مرکزی شهر به علت گرانی زمین عنوان کرد و از شهرداری‌ها و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی دعوت به سرمایه‌گذاری در این بخش کرد.
وی افزود: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز نیز آماده همکاری با سرمایه‌گذران را دارد.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز گفت: با اجرای طرح درجه‌بندی جایگاه‌های استان البرز به صورت 6 ماهه و دو نوبت در سال بیش از 80 درصد از جایگاه‌ها ممتاز هستند.

وی یکی از مهمترین اهداف اجرای طرح درجه بندی را تکریم مراجعه کنندگان و مشتریان عنوان کرد و اظهار داشت: در همین راستا جهت پاسخگویی و پیگیری درخواست‌ها و شکایات شهروندان شماره‌های تماس با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز در تمامی جایگاه‌ها اطلاع‌رسانی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار