کد خبر: ۵۴۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۵ 28 June 2015
مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز بر توجه ویژه به پروژه‌های نیمه‌تمام این اداره‌کل و تسریع در احداث این پروژه‌ها تأکید کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، خسرو ساکی بعد از ظهر امروز در جمع مدیران استانی اظهار کرد: استان البرز از لحاظ فضاهای آموزشی با کمبودهایی مواجه است که لازم است تدابیر لازم برای ارتقای این مهم در استان البرز اندیشیده شود.

وی افزود: افزایش جمعیت دانش‌آموزی در این استان می‌طلبد تا فضاهای آموزشی نیز متناسب با آنها شود تا دچار بحران نشویم.

این مسئول بر افزایش اعتبارات عمرانی این اداره کل تأکید کرد و گفت: امیدواریم با تمهیدات اندیشیده شده اعتبارات عمرانی این استان افزایش یاید.

ساکی تأکید کرد: با افزایش میزان اعتبارات استانی می‌توانیم در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام آموزشی در این استان اقدامات مناسبی را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه اکنون سرانه فضای آموزشی در کشور بیش از چهار متر مربع است،‌ ادامه داد: سرانه فضاهای آموزشی در این استان دو و نیم متر مربع است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه سرانه فضاهای آموزشی در استان البرز با استانداردها فاصله بسیاری دارد، تصریح کرد: با مشارکت خیران و استفاده از ظرفیت‌های موجود باید این سرانه‌ها را به استانداردها نزدیک کنیم تا در آینده با بحران کمبود این سرانه‌ها مواجه نشویم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار