استاندار البرز با نگرانی از کمبود فضای آموزشی در استان گفت: با توجه به ضعف در زیر ساخت های آموزشی باید مصوبات سفر رئیس جمهوری دراین بخش با سرعت بیشتری اجرایی شود.
کد خبر: ۵۴۸۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱ 07 January 2018

به گزارش تابناک : محمد علی نجفی روز یکشنبه در نشست بررسی و پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهوری به البرز افزود: براین اساس، روند پیشرفت فیزیکی پروژه های سفر در شورای فنی و سایر کارگروه های مرتبط باید پیگیری شود.
وی ادامه داد: پروژه های سفر رئیس جمهوری به البرز، در هشت فصل بوده که دراین سفر60 پروژه در بخش های عمران و شهری، زیرساخت های صنعتی، کشاورزی، منابع آب، حمل و نقل، بهداشت و درمان، ورزش و جوانان و با اعتباری بالغ بر 990 میلیارد تومان پیش بینی شده است.
وی با اشاره به اینکه روند پیشرفت فیزیکی پروژه ها بین 30 تا 70 درصد بوده افزود: با توجه به اینکه پروژه های حوزه راه سرعت بالاتری در جهت تکمیل داشته اند، بطور متوسط در پروژه های سفر رئیس جمهوری به البرز70 درصد پیشرفت فیزیکی حاصل شده است.
وی تاکید کرد: مدیران آخرین وضعیت پیشرفت پروژه های مصوب را به طور دقیق اعلام کنند و روند تخصیص ها مورد بررسی قرار گرفته است.
نجفی گفت: تخصیص اعتبارات سفر از سازمان برنامه و بودجه کشور نیز پیگیری می شود واجازه بازگشت حتی یک ریال از اعتبارات مصوب در سفر رییس جمهور به البرز را نمی دهیم چراکه اولویت هیچ کاری از رفاه مردم بالاتر نیست.
رئیس جمهوری 28 آبان ماه سال 95 به استان البرز سفر کرد.

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار