کد خبر: ۵۷۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۹ 05 July 2015
مدیرعامل شرکت تعاونی ساماندهی استادکاران و کارگران ساختمانی البرز گفت که تاکنون بیش از32هزار کارگر ساختمانی در قالب این شرکت تعاونی ساماندهی شده اند.
جمشید دیوسالار روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: بیش از 25هزارنفر از این کارگران توسط این شرکت تعاونی زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفته اند و با هماهنگی انجام شده سایر افراد زیر پوشش بیمه خواهند رفت. 
وی خاطرنشان کرد : همچنین در این مدت نیز سه هزار کشاورز نیز تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرارگرفتند .
وی گفت: بیش ازشش هزار نفر ازاین کارگران نیز از مزایای بیمه تکمیلی برخوردار شده اند. 
دیوسالار افزود: بیمه استادکاران و کارگران ساختمانی با تاییدیه و معرفی از طریق این تعاونی با هزینه مناسب انجام می شود. 
وی اظهار کرد: ایجاد تعاونی برای رفع مشکلات کارگران، تقسیم عادلانه کار، آموزش رایگان برای رعایت موارد ایمنی در تمام رشته های ساختمانی، معرفی استادکاران به اداره فنی و حرفه ای ، آشنایی آنها با فناوری نوین ، حل و فصل دعاوی مربوط به کارفرما و استادکار ومسایل حقوقی خانواده آنها از دیگر اهداف تشکیل شرکت تعاونی استادکاران و کارگران است. 
دیوسالار یادآورشد : اکنون این نوع شرکت تعاونی در استانهای مازندران، لرستان ، زنجان ، آذربایجان شرقی ، گلستان وهمدان فعال است. 
به گفته وی ، بانک اطلاعاتی وسیستم جامع امار و اطلاعات استادکاران و کارگران ساختمانی نیز راه اندازی شده که تمامی خدمات انها بصورت مکانیزه انجام می شود. 
وی یاداورشد: استادکاران و کارگران ساختمانی استان البرز برای نام نویسی و استفاده ازخدمات این شرکت تعاونی به سه مرکز در میدان قدس کرج ، فردیس و حصارک فعال هستند، مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار