کد خبر: ۵۷۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۱ 05 July 2015
سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز گفت: با توجه به جوان و کم تجربه بودن تیم مقاومت بایستی بگویم بر خلاف سال گذشته، در لیگ جدید کار بسیار سختی خواهیم داشت.
رضا فلاح زاده در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری داشنجویان ایران (ایسنا(منطقه البرز، اظهار کرد: هر چه به آغاز لیگ برتر نزدیک می‌شویم عیار واقعی تیم عیان‌تر می‌شود و این موضوع نگرانی کادر فنی را به همراه داشته است.
وی افزود: واقعیت این است که با توجه به جوان و کم تجربه بودن بازیکنان جذب شده کار سختی در پیش خواهیم داشت و اگر مدیران باشگاه تا شروع رقابتها تیم را تقویت نکنند نمی‌توانیم انتظار کسب نتایج قابل قبول را پیش بینی کرد.
 فلاح زاده ادامه داد: به دلیل نبودن منابع مالی در جذب بازیکنان تاثیرگذار با مشکلات زیادی روبرو شدیم و این مهم سبب شده با استفاده از روش تست گیری برای مبارزه با حریفان قدرتمند مهیا شویم که به هیچ عنوان در فوتسال حرفه‌ای کار عاقلانه‌ای نیست.
سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز گفت: تمام تیم های لیگ برتر،  با جذب نفرات تاثیرگذار در فصل نقل و انتقالات مشغول آماده سازی هستند و به طور قطع این موضوع کار مقاومت را برای نتیجه گیری سخت خواهد کرد.
وی درباره بازی شب گذشته مقابل ماهان تندیس قم نیز گفت: بازی برابری نبود، مقاومت از بازیکنان جوان و کم تجربه سود می‌برد و قمی ها از بازیکنان تاثیر گذار که این مهم سطح رقابت را تغییر داده بود، با این وجود خوب ظاهر شدیم.
فلاح زاده در پایان افزود: برگزاری دیدارهای دوستانه در خانه حریفان به افزایش تجربه بازیکنان کمک خواهد کرد و هر چه در بازی های دوستانه فشار را تحمل کنیم در دیدارهای رسمی عملکرد بهتری خواهیم داشت.
تیم فوتسال مقاومت شب گذشته در قم با نتیجه 4 بر 2 مغلوب تیم لیگ برتری ماهان تندیس قم شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار