کد خبر: ۵۹۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۵ 11 July 2015
نماینده مردم کرج،‌ اشتهارد و آساراد در مجلس شورای اسلامی گفت: فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» کاخ سفید را به لرزه درآورد.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عزیز اکبریان ظهر امروز در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج بیان داشت: امروز مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضامین مختلف و سردادن شعارهایی لرزه بر اندام دشمنان اسلام انداختند و آنان را وادار به رفتن در لانه‌هایشان کردند.

وی ادامه داد: با اتحاد و همدلی هرگز دست از حمایت مردم مظلوم فلسطین بر نخواهیم داشت و آنان را تنها نمی‌گذاریم.
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رژیم اشتغالگر قدس با کشتن مردم بی دفاع مظلوم فلسطین هرگز نمی‌تواند به اهدافش برسد‌،‌ افزود: ملت و مردم فلسطین توکل به خدا و قرآن را دارند و بالاخره پیروز میدان خواهند شد.
اکبریان تأکید کرد: حامیان رژیم منفور اسراییل بدانند که ملت‌های مسمان نیز دست از حمایت مردم مظلوم فلسطین بر نخواهند داشت و تا آزادی قدس شریف همراه و همپای مردم فلسطین خواهند بود.

وی با بیان اینکه امروز نیز حماسه‌ای دیگر از حضور مردم ایران به ثبت رسید،‌ گفت: ملت ایران بار دیگر با حضور پرشور و مقتدر خود در حمایت از مردم مظلوم فلسطین کاخ نشینان و حامیان رژیم منفور اسراییل را رسوا کردند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار