کد خبر: ۶۰۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰ 11 July 2015
معاون خدمات شهری شهرداری کرج گفت: خودروهای فرسوده از ناوگان موتوری خدمات شهری حذف می‌شوند.
 به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حسن مدیرروستا بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از سازمان خدمات موتوری شهرداری کرج اظهار کرد: یکی از مهمترین اقدامات، توسعه خدمات رسانی به مردم و شهر است.
وی ادامه داد: در این راستا و با توجه به اینکه خودروهای فرسوده در این ناوگان می‌تواند تأثیراتی در آلودگی هوا داشته باشند،‌ لذا با حذف این خودروها تلاش می‌کنیم که ناوگان خدمات موتوری را نوسازی کنیم.
در ادامه این بازدید مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری کرج نیز طی سخنانی با بیان اینکه 37 دستگاه ماشین آلات تخصصی به ناوگان خدمات موتوری شهرداری کرج پیوسته است افزود: در این راستا نیز تلاش می‌شود با توسعه و ارتقای این ناوگان خدمات را در سطح شهر ارتقا دهیم.
حسین عطایی خاطرنشان کرد: لودر، گریدر، بیل مکانیکی و... از جمله ماشین‌آلات خریداری شده است که در آینده نزدیک به این ناوگان افزوده می‌شود.
وی بیان کرد: در حال حاضر بیش از 185 دستگاه انواع ماشین‌آلات سبک و سنگین عمرانی و خدماتی در ناوگان موتوری سازمان خدمات موتوری مشغول به کار هستند که در فرآیند جمع‌آوری زباله‌ها و نخاله‌های ساختمانی از سطح شهر، انجام عملیات خاکبرداری پروژه‌ها، حضور در فعالیت‌های معاونت خدمات شهری و... ایفای نقش می‌کنند.
این مسئول گفت: همچنین 12 دستگاه تریلر به منظور انتقال زباله‌های جمع‌آوری شده از درب منازل و سطح شهر به سکوهای انتقال به صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند که ماحصل آن کمک به زیباسازی و بهداشت محیط و نیز جلوگیری از شیوع انواع بیماری‌ها و مخاطرات زیست محیطی در محل زندگی شهروندان بوده است.
عطایی در ادامه سخنان خود با اشاره به لزوم خروج خودروهای فرسوده از ناوگان موتوری و استفاده از تجهیزات مدرن به منظور کاهش آلودگی هوا و مخاطرات زیست محیطی گفت: حفظ سلامت شهروندی از مهمترین وظایف دستگاه‌های خدمت رسان به شمار می رود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار