کد خبر: ۶۰۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۳ 12 July 2015
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی برای جذب ردیف‌های بودجه تلاش کنند تا بتوانیم اعتبارات بیشتری برای استان جذب کنیم.
محمدجواد کولیوند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، اظهار کرد: برنامه ششم توسعه تا چند ماه آینده برای بررسی و تایید وارد مجلس شورای اسلامی می‌شود.
وی افزود: ضعف‌هایی که در برنامه پنجم توسعه وجود داشت در برنامه ششم رفع شده و مسائل مختلف در کمیسیون تلفیق بودجه مطرح می‌شود.
این مقام مسئول با تاکید بر لزوم تلاش مدیران دستگاه‌های اجرایی در جذب ردیف‌های بودجه متمرکز اضافه کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید برای جذب ردیف‌های بودجه متمرکز تلاش کنند تا بتوانیم اعتبارات بیشتری برای استان جذب کنیم.
کولیوند یادآورشد: البرز سال گذشته در مجموع عملکرد خوب و قابل قبولی داشت و در سال جاری نیز باید نظارت دقیقی روی اجرای طرح‌های ملی که در سطح این استان در حال اجرا است، داشته باشیم.
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در سال جاری نیز تدوین بودجه با این فرض انجام می‌‌شود که تحریم‌ها ادامه داشته و تحقق اقتصاد مقاومتی ضروری است.
وی  ادامه داد: امیدواریم خداوند متعال کمک کند تا بتوانیم با همدلی و همزبانی کارها را پیش برده و گره از مشکلات مردم باز کنیم.
این مقام مسئول در پایان گفت: با توجه به وحدتی که بین نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی وجود دارد، هر موردی که نیاز به پیگیری در سطح کلان کشور داشته باشد تا دستیابی به نتیجه مطلوب با جدیت پیگیری می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار