با اجرای طرحی ضربتی و از ابتدای سال انجام شد
مدیر کل استاندارد البرز همچنین اعلام کرد: در راستای کنترل تجهیزات شهربازی‌های موجود در نقاط مختلف استان البرز، 12 وسیله بازی پلمب و از چرخه استفاده خارج شد.
کد خبر: ۶۰۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸ 12 July 2015
به گزارش تابناک – البرز: مدیرکل استاندارد البرز اعلام کرد: با اجرای یک طرح ضربتی و پس از بررسی پروانه استاندارد 105 فرآورده در البرز،‌ پروانه استاندارد 27 فرآورده در این استان ابطال شد.
 فتانه شکراللهی اظهار داشت: تاکنون و با بررسی پروانه استاندارد کالاهای مختلف 27 فرآورده ابطال پروانه استاندارد شده‌اند.
مدیرکل استاندارد البرز ادامه داد: این ابطال پرونده‌ها از ابتدای سال جاری تا کنون انجام شده است، همچنین پروانه 9  فرآورده دیگر نیز در حالت تعلیق است.
شکراللهی گفت: در جلسات کمیته علائم این اداره کل، پروانه کاربرد علامت استاندارد 105 فرآورده بررسی شد که از این تعداد  9 مورد تعلیق 27 مورد ابطال و 62 مورد صدور پروانه بوده است.
وی تاکید کرد: استمرار در حفظ کیفیت کالا و خدمات دارای پروانه، لازمه تمدید پروانه استاندارد است و چنان چه کالا و یا خدمات ارائه شده مطابق با استاندارد ملی مربوطه نباشد، اقدامات قانونی مناسب علیه واحد تولیدی به عمل می‌آید.
مدیرکل استاندارد البرز خاطرنشان کرد: پرونده 7 واحد تولیدی هم پس از بررسی‌های به عمل آمده در جلسات برگزار شده، رفع تعلیق شد.
وی در ادامه سخنان خود از پلمب 12 وسیله بازی در استان البرز خبر داد و گفت: در راستای کنترل تجهیزات شهربازی‌های موجود در نقاط مختلف استان البرز، 12 وسیله بازی پلمب و از چرخه استفاده خارج شد.
شکرالهی با اشاره به اینکه دستگاه‌های مذکور شامل انواع استخر توپ، کشتی کودک، سازه بادی، و غیره بودند، اظهار داشت: پلمب وسایل فوق پس از اخطارهای قبلی و عدم توجه بهره‌برداران انجام شد.
وی بیان داشت: به منظور صیانت از حقوق شهروندان و نیز حفظ ایمنی و سلامت استفاده کنندگان از وسایل بازی و با هدف جلوگیری از بروز سوانح و حوادث احتمالی، از ادامه فعالیت این دستگاه‌ها و وسایل بازی غیراستاندارد در شهرستان‌های استان جلوگیری به عمل می‌آید و پس از رفع نواقص و اخذ تاییدیه استاندارد، فک پلمب و مجاز به استفاده خواهند بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار