کد خبر: ۶۰۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۵ 12 July 2015
فرمانده نیروی انتظامی استان البرز گفت: در ماه رمضان جرایم عادی و سبک که توسط مجرمان غیرحرفه‌ای صورت می‌گیرد به طرز چشمگیری کاهش پیدا می‌کند.
بخشعلی کامرانی صالح در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، درباره وضعیت جرم و سرقت  استان البرز در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: یکی از تحولات درونی افراد در ماه مبارک رمضان حرکت به طرف معنویات است.
وی با بیان اینکه توجه به معنویات در ماه مبارک رمضان از میزان سرقت و جرم می‌کاهد، افزود: هر ساله در ماه مبارک رمضان شاهد کاهش جرم در استان و کشور هستیم که از برکات این ماه است.
این مقام مسئول یکی از بیشترین فراوانی جرم در استان را سرقت منزل، موتورسیکلت و داخل خودرو عنوان کرد و گفت: عوامل پیشگیرانه باید به وقوع بپیوندد تا مجرمان را تحریک به سرقت نکند.
کامرانی صالح با توصیه به خانواده‌ها، افزود: منزل جای مناسبی بری نگه‌داری زیورآلات، پول و... نیست حتی اگر به گاوصندوق و ضدسرقت مجهز باشد.
فرمانده نیروی انتظامی البرز با بیان اینکه رانندگان باید خودروهای خود را داخل پارکینگ بگذارند، گفت: برای جلوگیری از سرقت داخل خودرو از پارکینگ‌ها استفاده و از پارک کردن در جاهای خلوت خودداری شود.
وی با اشاره به فرا رسیدن فصل تابستان و افزایش ورود مسافر به البرز خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از وقوع سرقت، مردم مشارکت بیشتری با پلیس داشته باشند.
این مقام مسئول شماره 110 و 130 پلیس آگاهی را برای دریافت گزارش‌های مردمی و پاسخگویی به درخواست‌های مردم اعلام کرد.
کامرانی صالح در پایان هوشیاری مردم در مقابل سارقان را امری ضروری دانست و یادآور شد: مردم هر گونه مشاهده مشکوک را به شماره‌های مذکور اطلاع دهند تا اقدام لازم صورت گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار