کد خبر: ۶۱۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۱ 13 July 2015

شهردار اشتهارد گفت: توجه به کیفیت و استانداردهای جهانی رکن اصلی اجرای پروژه‌های سرمایه گذاری است.

علی موسوی زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، اظهار کرد: پروژه‌های عمرانی اصولازمان‌بر هستند، ولی باید هر چه سریع‌تر اقدامات لازم برای اجرای آن‌ها انجام شود.

وی افزود: باید تمام ابعاد و زوایای پروژه‌های سرمایه‌گذاری شهرستان اشتهارد مورد بررسی قرار گیرد تا هیچ مشکلی وجود نداشته باشد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین مسائلی که باید توسط کارشناسان مورد بررسی قرار گیرد، امر توجیه مالی این پروژه‌هاست که در شرایط اقتصادی حال حاضر بسیار اهمیت دارد.

موسوی زاده ادامه داد: باید تمام پروژه‌های سرمایه‌گذاری از نظر مالی به‌ خوبی بررسی شود تا در پایان بتوانیم بهترین استفاده را از آن‌ها با کم‌ترین هزینه ببریم، همچنین باید کیفیت بالا و رعایت استانداردهای جهانی نیز در طرح‌ها بررسی شود.

شهردار اشتهارد با اشاره به اینکه یکی دیگر از مسائل مهم در اجرایی شدن این پروژه‌ها موضوع میراث فرهنگی است، تصریح کرد: کارشناسان میراث فرهنگی باید کارشناسی‌های لازم را به‌ خوبی انجام دهند تا از این نظر نیز مشکلی وجود نداشته باشد.

وی یادآورشد: برای اجرایی شدن هر چه سریع‌تر این پروژه‌ها باید یک کمیته تخصصی ایجاد شود و پروژه‌های شاخص را هر چه زودتر مورد بررسی قرار دهد تا طرح کلی آن‌ها به‌ صورت فنی و کارشناسانه تایید شود.

این مقام مسئول در پایان گفت: امیدواریم تا با همکاری و همدلی بین مسئولان دستگاه‌های اجرایی بتوانیم هرچه زودتر به نتایج خوب و مثبتی در راستای ارتقای شهرسازی اشتهارد برسیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار