کد خبر: ۶۱۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۱ 14 July 2015
مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز گفت: طرح تفصیلی شهر مشکین دشت کرج تصویب شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ابوالفضل باقرنیا پیش از ظهر امروز در جلسه کمیسیون ماده 5 استان که با موضوع بررسی طرح تفصیلی شهرمشکین دشت برگزار شد، اظهار داشت: توسعه خدمات رسانی به مردم و رفع مشکلات از مهمترین اقداماتی است که باید مدنظر مسئولان باشد.

وی ادامه داد: با اجرایی شدن طرح تفضیلی در مشکین دشت بسیاری از مشکلات در این منطقه برطرف شده و مشکین دشت با تحولات اساسی و رشد بیشتری مواجه خواهد شد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز افزود: جلسه کمیسیون ماده 5 استان با موضوع بررسی طرح تفصیلی شهرمشکین دشت در شهرداری مشکین دشت با نظارت و هدایت اداره کل راه و شهرسازی استان البرز برگزار انجام شده است.
باقرنیا اعلام کرد: بنا بر طرح مذکور در افق سال 1400 به منظور برنامه‌ریزی در سطوح مختلف از سکونت، خدمات و فعالیت برای جمعیت بیش از 81 هزار نفر پیش‌بینی‌های لازم صورت پذیرفته است.
وی اظهار داشت: در این راستا بسیار خوش‌بین هستیم با تلاش و دقت نظر که در مراحل تهیه و بررسی طرح مذکور توسط مهندسین مشاور، کارشناسان مدیریت شهرسازی و معماری و کمیته فنی کمیسیون ماده 5 صورت گرفته است شاهد تحقق احکام طرح جامع شهر با اجرای طرح تفصیلی شهرمشکین دشت توسط مدیریت شهری باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار