کد خبر: ۶۲۰۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۳ 14 July 2015
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: باید شرایطی در استان البرز فراهم شودکه سرمایه گذاران و تولیدگران نسبت به سود آوری هزینه‌هایی که انجام می دهند، اعتماد داشته باشند.
محمدجواد کولیوند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، اظهار کرد: جذب سرمایه‌گذار در سال‌های متمادی مورد تایید و توجه قرار دارد که برای رسیدن به وضعیت ایده‌آل در این زمینه نیازمند همت جدی مسئولان هستیم.
وی با بیان اینکه باید در این زمینه شاهد کاهش بروکراسی اداری باشیم، تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم به رونق اقتصادی دست یابیم باید بتوانیم سرمایه‌گذاران ایرانی مقیم خارج از ایران و سرمایه‌گذاران خارجی را جذب کنیم.
این مقام مسئول تحقق محورهای تعیین شده توسط مقام معظم رهبری را مورد اشاره قرار داد و افزود: برای این منظور باید بتوانیم شاهد رشد و پویایی اقتصادی کشور باشیم.
کولیوند تشویق سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف اقتصادی استان را خواستار شد و گفت: با توجه به وجود مناطق صنعتی متعدد در البرز، نیازمند جذب هر چه بیشتر سرمایه‌گذار در استان هستیم.
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هم اکنون تعداد قابل‌توجهی از واحدهای تولیدی دچار رکود هستند، اعلام کرد: برنامه‌ریزی لازم برای رفع مشکلات این واحدهای تولیدی در دست اجرا است.
وی در پایان با اشاره به اینکه در این راستا باید تولید داخلی و حمایت از آن را در برنامه داشته باشیم، گفت: افزایش میزان صادرات را در کنار جذب سرمایه‌گذار نباید به فراموشی بسپاریم.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
همه حرفها حالت شرطي داره بايد بشود يعني چي؟ من هم ميگم بايد بشود شما كه مسئول هستيد و در كار اجرا چكار كرديد تا بشود؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار