کد خبر: ۶۲۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۷ 19 February 2015
رییس پلیس راه استان البرز اعلام کرد: با توجه به بارش پراکنده باران و برف، تمام محورهای این استان امروز پنجشنبه لغزنده است.
سرهنگ 'رضا اکبری  با بیان اینکه بارش ها در مناطق کوهستانی استان البرز به صورت برف است ، افزود: وضعیت ترافیک در حال حاضر در راه های استان عادی است.
به گزارش فارس وی گفت: در مسیرهای آزاد راه تهران - البرز ترافیک صبحگاهی روبه کاهش است.
اکبری، یادآورشد: در محورهای کوهستانی استان از جمله جاده کرج - چالوس از محدوده پورکان به سمت شمال بارش به صورت برف است و با تلاش ماموران اداره راه تمامی این محور پاکسازی گردیده است و ماموران پلیس راه ،نیز برای پیشگیری از حوادث احتمالی و ترافیک در این مسیر مستقر شده اند.
وی تاکید کرد: رانندگانی که قصد عبور از محورهای مختلف این استان را دارند ضمن تجهیز خودروهای خود به وسایل ایمنی، قبل از حرکت، اطلاعات لازم در مورد وضعیت جاده ها را از پلیس راه کسب کنند. 
رییس پلیس راه استان البرز، تصریح کرد: به رغم بارش باران و برف در جاده های کوهستانی، اکنون تمام راه های ارتباطی استان البرز باز است و تردد در آنها جریان دارد. 
به گزارش ایرنا وی همچنین از رانندگان خواست ضمن کنترل سرعت و رعایت قوانین ، در صورت وقوع هرگونه حادثه در مواقع بارندگی و مه آلود بودن هوا، چراغ های بزرگ خودروهای خود را روشن نگه دارند. 
استان البرز دارای یکهزارو500 کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه ، راه اصلی و فرعی است که 18 درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های این استان می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار