کد خبر: ۶۲۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۵ 15 July 2015
  معاون فنی و بازرگانی اداره تعاون روستایی استان البرز گفت متاسفانه مناطق شهری بر اساس قانون در اختیار شهرداری است و تعاونی‌های روستایی به دلیل نبود  امکانات لازم و نداشتن جایگاه نمی‌توانند محصولاتشان را با قیمت دولتی به صورت مستقیم عرضه کنند.
عابدین رحیمی قجور، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، گفت: در یکی از جلسات کمیته تنظیم بازار، استانداری البرز، برای طرح تنظیم بازار در ماه مبارک رمضان تصمیم گیری شد که تعاون روستایی استان بتواند در سطح استان یک نمایشگاه عرضه مستیم کالا برگزار کند.
وی افزود: در این راستا جهاد کشاورزی اعلام کرد نمایشگاه‌هایی که در سال‌های پیش برگزار شد نتیجه مثبتی نداشته و مردم به دلایل مختلف از این نمایشگاهها  استقبال نکرده‌اند که به همین خاطر اداره تعاون روستایی درخواست برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا به روش خود کرد و این موضوع در استانداری مصوب شد.
رحیمی قجورخاطرنشان کرد: این اداره شش روزقبل از شروع نمایشگاه نامه‌ای به شهرداری فرستاد و مکاتبات لازم را در این خصوص انجام دادی اما جوابی از شهرداری به دریافت نکردیم و با این فرض که عدم جواب شهرداری دلیل بر رضایت آنهاست، شروع به باز کردن غرفه‌ها کردیم و با حضور برخی از مسئولان استانداری این نمایشگاه  افتتاح شد اما شهرداری با یک چهره ناخوشایندی چیدمانمان نمایشگاه را برهم زد. 
 رحیمی قجور ادامه داد: در مقابل دوباره رایزنی‌هایی را انجام دادیم و از طریق شهرداری مرکزی کرج موضوع را پی‌گیری کردیم و در نهایت منجر به این شد که به دلیل هزینه بالای برپایی نمایشگاه، مدت آن از 30 روز به 10روز کاهش یابد.
معاون فنی و بازرگانی  اداره تعاون روستایی استان البرز در پایان گفت: متاسفانه مناطق شهری بر اساس قانون در اختیار شهرداری است و تعاونی‌های روستایی به دلیل نبود  امکانات لازم و نداشتن جایگاه نمی‌توانند محصولاتشان را با قیمت دولتی به صورت مستقیم عرضه کنند و اگر بخواهیم از طریق شهرداری این مشکلات را حل کنیم نیازمند توان مالی کافی است که متاسفانه تشکل‌های روستایی از این لحاظ ضعف دارند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار