کد خبر: ۶۳۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۶ 16 July 2015
معاون آموزش، پژوهش وبرنامه ریزی اداره‌کل آموزش فنی‌و‌حرفه ای البرز با بیان اینکه "طرح فاطر در سطح استان البرز اجرا می‌شود، گفت: این طرح سبب مهارت‌افزایی فرزندان کارکنان مراکز آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای می‌شود.
تقی غیاثی‌تبار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به اینکه "طرح فاطر" یکی از طرح‌های آموزشی است که به پیشنهاد اداره‌ کل فنی‌وحرفه‌ای البرز به سازمان فنی‌و حرفه‌ای ارائه شد تا در سطح کشور به مرحله اجرا درآید، اظهار داشت: در این طرح دوره‌های آموزشی مهارتی برای فرزندان کارکنان مراکز و ادارات آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این طرح به صورت کشوری ابلاغ شده است، افزود: هدف از برگزاری این طرح توانمندسازی فرزندان کارکنان است که برای تحقق این مهم می‌توان از ظرفیت مراکز آموزش فنی‌و حرفه‌ای استفاده کرد.
معاون آموزش و پژوهش اداره کل آموزش فنی‌و‌حرفه ای البرز با تاکید بر اینکه جبران خدمات کارکنان از دیگر اهداف برگزاری طرح فاطر است، خاطرنشان کرد: امید است با مهارت افزایی فرزندان ارتقا کیفیت زندگی کارکنان ایجاد شود.
غیاثی‌تبار با بیان اینکه این طرح بهبود شرایط اقتصادی خانواده‌ها را به همراه دارد، تصریح کرد: این طرح در سطح استان البرز در سه روش ابلاغ شده است.
وی با اشاره به اینکه استانداردهای شغل، برگزاری دوره‌های شایستگی و دوره‌های خودیاری فنی در این طرح به فرزندان کارکنان آموزش داده می‌شود، یادآور شد: در استان البرز مرکز تربیت مربی و اداره‌کل آموزش و پرورش برای انجام این طرح مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار