کد خبر: ۶۳۰۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۳:۴۵ 17 July 2015

حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی ناطقی در گفتگو  با خبرنگار ساوج نیوزاظهار داشت:  هماهنگی برگزاری نماز عید سعید فطر در شهرستان ساوجبلاغ  برگزار و تصمیمات لازم برای برگزاری باشکوه این مراسم اتخاذ شد.
افزود: بر اساس تصمیم اتخاذ شده نماز باشکوه عید سعید فطر همزمان با روز عید و از ساعت ۸ صبح در مصلی بقیه  الله در شهرستان ساوچبلاغ  به امامت حجت الاسلام والمسلمین ناطقی  امام جمعه این شهرستان اقامه می شود.
وی ادامه داد: البته برنامه های مراسم عید سعید فطر از ساعت ۷:۳۰ صبح  آغاز می شود و از نمازگزاران و مردم متدین وانقلابی شهرستان ساوجبلاغ  دعوت می شود در این برنامه ها حضور داشته باشند.
رئیس ستاد نماز جمعه شهرستان هشتگرد عنوان کرد: هماهنگی های لازم با سازمان ها و نهادهای مختلف نظیر اتوبوسرانی، آتشنشانی، اورژانس، هلال احمر، شهرداری و غیره به عمل آمده تا این مراسم به بهترین شکل برگزار شود.
گفتنی است بر اساس اعلام مسئولان، واحد انتظامات ستاد برگزاری نماز جمعه  هشتگرد  با همکاری نیروی انتظامی این شهرستان مسوولیت برقراری نظم در این مراسم را بر عهده دارند و در اطراف محل اقامه نماز مکان هایی برای پارک خودروهای شخصی در نظر گرفته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار