کد خبر: ۶۴۵۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۶ 21 July 2015

شهردار کرج از تخریب 41 فقره ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه 12 کرج طی سه ماه ابتدای سال خبر داد.
علی ترکاشوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: تمامی این واحدها به صورت غیرمجاز و بدون رعیت استانداردها بنا شده بود که تخریب شدند.
وی ادامه داد: این بناهای غیرمجاز اصول قانونی و مجوزهای لازم را در زمینه دیوارکشی، ستون‌گذاری و پی کنی رعایت نکرده بودند که با شناسایی عوامل کنترل و نظارت منطقه در محدوده‌هایی از شهرک ولیعصر، شهرک سهرابیه، گلستان یکم، جاده قزل‌حصار و امامزاده عبدالله تخریب و رفع آثار شدند.
شهردار کرج در ادامه سخنان خود با اشاره به این که منطقه 12 شهرداری کرج از جمله مناطق مهاجرپذیر با قومیت‌های مختلف است، اظهار داشت: این موضوع منطقه را به یکی از مناطق پر ساخت و ساز تبدیل کرده است و شهرداری این منطقه را بر آن ساخته تا به طور جد با هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز برخورد کند و با متخلفان طبق قانون رفتار شود.
ترکاشوند بیان کرد: پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در زمین‌های قولنامه‌ای نیز در دستور کار شهرداری این منطقه قرار گرفته است و عوامل کنترل و نظارت و خدمات شهری منطقه 12 شهرداری کرج با مالکانی که در این زمین‌ها شروع به ساخت و سازهای غیراصولی می‌کنند، برخورد قاطع و قانونی می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار