کد خبر: ۶۵۰۷۳
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۵ 22 July 2015
معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج، گفت: سیل در بخش کشاورزی و زیرساخت‌های بنیاد مسکن بیش از هشت میلیارد تومان خسارت به مزارع، باغات، و تاسیسات عمرانی (غیر از منازل مسکونی و خودروهای شخصی) وارد کرده است.
محمدتقی ایرانی اظهار داشت: بر اساس گزارش جهادکشاورزی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان کرج، خسارات وارده بیش از هشت میلیارد تومان برآورد شده است که از این میزان خسارت، 3 میلیارد و 800 میلیون تومان مربوط به گزارش جهادکشاورزی در خصوص آسیب به تاسیسات لوله‌های انتقال آب، زمین‌های زراعی، باغات، مزارع پرورش ماهی و کندوهای زنبور عسل است.
وی افزود: مطابق با گزارش بنیاد مسکن، برآورد خسارت وارده در روستای سیجان مربوط به دیوار سنگی، زیرسازی و آسفالت و تخریب پل، 5 میلیارد و 150 میلیون تومان است.
فرماندار کرج، در توضیح بیشتر در خصوص خسارات وارده گفت: از خسارات وارده در حوزه جهاد کشاورزی، 1.7 میلیارد تومان مربوط به نهرهای عمومی، بیش از یک میلیارد تومان مربوط به خسارت به باغات و یک میلیارد تومان آسیب به کندوهای زنبور عسل است، همچنین 130 میلیون تومان به زمین‌های زراعی و 320 میلیون تومان به مزارع پرورش ماهی خسارت وارد شده است.
ایرانی افزود: در برآورد بنیاد مسکن در خصوص خسارات وارده به روستای سیجان، بیش از 3.6 میلیارد تومان مربوط به دیوار سنگی، 1.150 میلیارد تومان مربوط به زیرسازی و آسفالت، آسفالت تخریب شده و بیش از 3.5 میلیارد تومان مربوط به تخریب پل است.
فرماندار کرج ادامه داد: برآورد مذکور، تنها مربوط به گزارش ارائه شده خسارات مربوط به حوزه جهادکشاورزی و بنیاد مسکن است و هنوز جمع‌بندی نهایی مربوط به سایر خسارات وارده به تاسیسات آب، برق و مخابرات و همچنین منازل مسکونی و خودروهای آسیب دیده گزارش داده نشده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار