کد خبر: ۶۵۸۰۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۹ 24 July 2015

رئیس اداره ورزش و جوانان ساوجبلاغ گفت: تیم والیبال این شهرستان با کسب مقام قهرمانی در مسابقات پیشکسوتان البرز که در سالن ورزشی بعثت هشتگرد برگزار شد، به مسابقات کشوری راه یافت.
اسفندیار عقبایی روز پنج شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این دوره از مسابقات 35 تیم والیبال در رده سنی پیشکسوتان بالای 40 سال البرز حضور داشتند که تیم والیبال ساوجبلاغ با کسب بالاترین امتیاز توانست به عنوان نماینده این استان به مسابقات والیبال پیشکسوتان کشور راه یابد.

وی اظهار کرد: در این مسابقات تیم های کرج و اشتهارد مقاوم دوم و سوم را کسب کردند.

عقبایی یاداور شد: تیم والیبال پیشکسوتان ساوجبلاغ با مربیگری علی کوهدار و سرپرستی بهزاد کیا حیرتی در این مسابقات انتخابی موفق به کسب مقام اول در بین تیم های شرکت کننده شد.

وی با اشاره به امکانات مناسب ساوجبلاغ در بخش فضای ورزشی و اسکان ورزشکارن گفت: این شهرستان آمادگی لازم را برای برگزاری مسابقات ورزشی استانی و کشوری و همچنین اردوهای ورزشی در رشته های مختلف به ویژه فوتبال را دارد.

وی افزود: در دهکده المپیک ورزشی چهار باغ و مجموعه فرهنگی ایثار کردان در ساوجبلاغ امکانات ویژه و منحصر به فردی وجود دارد که از تیم های مختلف ورزشی البرز و کشور دعوت می کنیم به این شهرستان سفرورزشی داشته باشند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ساوجبلاغ ادامه داد: جوانان ورزشکار این شهرستان هر ساله با کسب رتبه های برتر ورزشی به خصوص در مسابقات کشتی و کاراته برای البرز و ایران اسلامی افتخار آفرینی می کنند.

شهرستان ساوجبلاغ دارای 12 هزار و 500 ورزشکار سازماندهی شده است.

این شهرستان با 250 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری غرب کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار