کد خبر: ۶۵۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۷ 25 July 2015
محمد تقی ایرانی، معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج، با شرکت در مراسم تشییع  قربانیان حادثه سیل روستاهای سیجان و سرزیارت، ضمن ابراز تأسف و همدردی، پیام تسلیتی صادر کرده و به اهالی روستای سیجان، بازماندگان قربانیان سیل و شهروندان تسلیت گفته و آمرزش الهی برای جان باختگان مسئلت نمود.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان کرج،متن این پیام به شرح زیر است:
 « و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انا لله و انا الیه راجعون »
حادثه اخیر طغیان رودخانه کرج و سیل در روستاهای سیجان و سرزیارت که موجب از دست دادن تعدادی از هم استانی های عزیزمان گردید، موجب تألم خاطر و تاثر فراوان همه ما شد.
اگر چه فقدان عزیزان سفر کرده در این امتحان بزرگ، سخت و طاقت فرساست،اما بی گمان، حکمت خداوند در حوادث ناگوار، برای مومنین که به بشارت پروردگار بر صابرین یقین دارند و در گریز از دامان مصائب ناگوار به ریسمان الهی چنگ می زنند، موجب تحکیم ایمان و  تفکر در ذات فانی و ناپایدار دلبستگی های مادی جهان می گردد.   
اینجانب ضمن عرض تسلیت به تمامی داغدیدگان حادثه دلخراش سیل اخیر، خانواده های معزی و اهالی محترم بویژه مردم بزرگوار روستاهای سیجان و سرزیارت ، برای بازماندگان صبر جمیل و برای عزیزان از دست رفته غفران الهی مسئلت می نمایم.
همچنین بر خود لازم می دانم از تلاش تمام امدادگران، نیروهای خدمات رسان و همچنین مردم فهیم و صبور منطقه،  که از ابتدای وقوع سیل، با حضور در منطقه به کمک و یاری حادثه دیدگان شتافتند، صمیمانه تقدیر نمایم .
در پایان از تمامی نیروهای فعال در منطقه و دستگاه های مسئول خواستارم تا پایان عملیات بازسازی روستاهای خسارت دیده در کنار مردم شریف بوده و همراه و  همدل با آنان، به رفع مشکلات منطقه بپردازند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار