کد خبر: ۶۶۸۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۸ 26 July 2015
معاون خدمات شهری شهرداری کرج گفت: در صورت تأمین اعتبار دستگاه زباله‌سوز در کرج راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، حسن مدیرروستا ظهر امروز در نشست کارگروه حفظ محیط زیست اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه‌های این معاونت خرید و راه‌اندازی دستگاه زباله‌سوز است تا بتوانیم براساس شرایط مطلوب در جمع‌آوری و دفن زباله‌ها گام برداریم.
  وی با بیان اینکه برای خرید این دستگاه نیازمند تأمین اعتبارات هستیم، افزود: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که محیط زیست سالم‌تری را داشته باشیم و هرگونه آلودگی را از آن دور کنیم.
وی با بیان اینکه اگر به مشکلات حوزه محیط زیست رسیدگی نشود، در آینده با معضلات بیشتری مواجه می‌شویم، ادامه داد: یکی از بزرگترین مشکلات فراروی جهان در آینده‌ای نه چندان دور بحث محیط زیست و آلودگی‌های ناشی از عملکرد انسان‌ها است.
 معاون خدمات شهری شهرداری کرج، به مشکلات فراروی کلانشهر کرج در این‌باره پرداخت و تصریح کرد: یکی از مباحث در حال پیگیری توسط این معاونت مسئله خرید زباله‌سوز است که در مسائل مربوط به مدیریت پسماند از اهمیت بسیاری برخوردار است.
  مدیر روستا افزود: متأسفانه با اعتبارات فعلی امکان خرید و تهیه این دستگاه به تنهایی توسط شهرداری کرج مهیا نیست و باید اعتبارات ملی و استانی به این منظور به کمک شهرداری کرج بیاید.
وی بر ضرورت جمع‌آوری درست زباله‌های بیمارستانی در کلانشهر کرج و به ویژه شهرهای اقماری آن تأکید کرد و ادامه داد: زباله‌های بیمارستانی در داخل شهر تا حد ممکن جمع‌آوری و منهدم می‌شود اما جمع‌آوری این نوع زباله‌ها در شهرهای اقماری هم اکنون با مشکلاتی مواجه شده که لازم است تدابیر اساسی برای این مهم اندیشیده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار