کد خبر: ۶۷۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۰ 27 July 2015

نماینده مردم کرج، آسارا و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: کلانشهر کرج برای توسعه و پیشرفت نیازمند روحیه جهادی است.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمدجواد کولیوند ظهر امروز در حاشیه بازدید تعدادی از پروژه‌های عمرانی کلانشهر کرج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: میزان خدمات در کلانشهر کرج باید متناسب با جمعیت آن باشد لذا با توجه به رشد روزافزون جمعیت در کرج شاهد کمبود برخی از خدمات در این شهرستان هستیم.
وی افزود: در این راستا برای اینکه بتوانیم کلانشهر کرج را با رشد و توسعه همه جانبه مواجه کنیم نیازمند روحیه جهادی هستیم تا بتوانیم میزان خدمات را در کلانشهر کرج به استانداردها نزدیک کنیم.
نماینده مردم کرج خاطرنشان کرد: برخی از مناطق این شهرستان از کمبود برخی از خدمات رنج می‌برد که لازم است بر اساس اولویت‌ها میزان خدمات در مناطق مختلف کرج را با رشد و توسعه بیشتر همراه کنیم.

کولیوند ادامه داد: البته با استان شدن البرز اقدامات مناسبی در کرج انجام شده است اما کافی نیست و لازم است روند پروژه‌های کلان عمرانی و خدماتی در کرج با رشد بیشتری همراه شود.

وی خدمات رسانی به مردم را مهمترین وظیفه مسئولان عنوان کرد و گفت: باید با تعامل و هماهنگی بیشتر در مسیر خدمت رسانی به مردم گام برداریم و استان را به سمت شکوفایی و رشد بیشتر سوق دهیم.

نماینده مردم کرج در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به وقوع سیل طی روزهای گذشته در روستتی سیجان کرج افزود: حضور به موقع گروه‌های امدادی و تلاش برای ارائه خدمات به مردم سیل زده بی نظیر بود.

کولیوند ادامه داد: در این حادثه همه مسئولان با تلاش و اقدامات موثر توانستند خدماتی را به مردم ارائه دهند و هم اکنون بازسازی روستای سیل زده سیجان نیز در دست انجام است.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی بخشی دیگر از سخنان خود را به یکی از معضلات مهم در این استان و به ویژه در کرج اختصاص داد و گفت: یکی از مهمترین معضلاتی که استان البرز هم اکنون با آن مواجه است ترافیک است.

کولیوند بیان داشت: اجرایی کردن طرح‌ها و برنامه‌هایی در این خصوص و احداث تقاطع‌های غیرهمسطح در اقصی نقاط کلانشهر از جمله اقدامات مهمی است که می‌تواند تأثیرات بسیار زیادی کاهش معضل ترافیک در کرج داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار