کد خبر: ۶۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۷ 22 February 2015
شهردار اشتهارد گفت: نخستین پروژه شهرداری در سال ۹۴ احداث فرهنگسرای قرآن است که جانمایی آن در ماه جاری صورت می‌گیرد.
علی موسوی‌زاده اظهار داشت: امسال در حوزۀ حمل‌ونقل و ترافیک اعتبار 900 میلیون تومانی در نظر گرفته و در اموری چون نصب تابلوهای شهری و ترافیکی، سرعت‌گیرهای سطح شهر، چراغ‌های راهنمایی، خط‌کشی‌ها و علائم مورد نیاز هزینه شد.
وی ضمن اشاره به مشکلات ترافیکی خیابان امام(ره) افزود: خیابان امام(ره)که قدیمی‌ترین خیابان اشتهارد است، طبق طرح تفضیلی به صورت 45 متری و بلوار تعریف شده است.
شهردار اشتهارد تأکید کرد: با وجود اقدامات صورت گرفته در زمنیه ترافیک شهر، باید فرهنگ‌سازی صورت بگیرد و شهروندان آموزش‌های لازم را ببینند، بعد سراغ روش‌های برخوردی برویم.
به گزارش تسنیم وی گفت: برای نمونه در اشتهارد با همکاری پلیس راهور و دیگر دستگاه‌های ذیربط در برنامه‌ای 500 کلاه ایمنی به صورت رایگان بین موتورسواران توزیع کردیم.
موسوی زاده ضمن اشاره به فعالیت‌های فرهنگی شهرداری اشتهارد خاطرنشان کرد: در اشتهارد یک دارالقرآن فعال و 800دانش‌آموخته قرآن وجود دارد و به امید خدا نخستین پروژه شهرداری در سال 94 احداث فرهنگسرای قرآن است که جانمایی آن در ماه جاری صورت می‌گیرد.
وی به شهرستان‌شدن اشتهارد اشاره کرد و گفت: یکی از اتفاقاتی که با شهرستان شدن اشتهارد رقم خورد افزایش درآمدهای شهرداری بود.
شهردار اشتهارد با اشاره به اینکه تا قبل از شهرستان‌شدن، شهرداری در هزینه‌های جاری خود معطل بود، گفت: با شکل‌گیری شهرستان اشتهارد توانسته‌ایم در بسیاری از امور شهر از جمله درمان، آتش‌نشانی، امور فرهنگی و استقرار ادارات ورود پیدا کرده و کمک کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار