کد خبر: ۷۱۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸ 03 August 2015

همزمان با آغاز هفته جهاد دانشگاهی اولين نمايشگاه تخصصی در زمينه نفت،گاز،پتروشيمی و همچنين آب و فاضلاب در محل پارک علم و فناوری استان البرز در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه البرز، اين نمايشگاه از روز شنبه دهم مرداد ماه الی دوشنبه دوازدهم همين ماه پذيرای بازديد کنندگان خواهد بود.

بيست و شش شرکت فناور و دانش بنيان و همچنين مجموعه‌های پژوهشی مجتمع تحقيقاتی جهاد دانشگاهی در اين نمايشگاه به معرفی محصولات، اختراعات و فناوريهای خود می‌پردازند.

اين شرکت¬ها در حوزه‌های مختلف از جمله: طراحی و ساخت بويلر با مشعل حرارتی، ساخت و طراحی تجهيزات حفاری پرتابل و آزمايشگاهی، طراحی و توليد بتن غلتکی رنگی، طراحی و ساخت دکلهای حفاری، طراحی و ساخت ربات بازرسی خطوط لوله نفت و گاز، طراحی و ساخت سنسورهای حرارتی، طراحی فرايند استفاده از گاز فلر، طراحی فرايند پسماندهای پالايشگاه، ساخت و طراحی بردهای الکتريکی و الکترونيکی، طراحی و ساخت ابزار دقيق صنايع نفت، گاز و پتروشيمی، طراحی فيلترهای زيست محيطی، طراحی و ساخت سيستم¬های جزر و مد سنج و لايروب، بويه‌های دريايی، مطالعات اکتشاف نفت، طراحی و ساخت سر مته‌های حفاری و اتوماسيون ميادين نفتی فعالیت می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار