کد خبر: ۷۲۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۴ 05 August 2015

در بازدید وزیر کشاورزی عراق از بزرگترین واحد تولید تخم مرغ کشور در ساوجبلاغ، ‌وی بر خرید محصول تخم مرغ از بزرگترین واحد تولید تخم مرغ کشور در ساوجبلاغ اعلام آمادگی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، بعد از ظهر امروز هیئتی به سرپرستی «فلاح حسن زیدان» وزیر کشاورزی عراق، از واحد صنعتی تولید تخم مرغ در شهرستان ساوجبلاغ بازدید کردند.

وزیر کشاورزی عراق تعامل با کشور ایران را برای انجام امور تجاری یکی از مناسب‌ترین و بهترین تجارت‌ها بیان کرد و افزود: این معامله و گفت‌وگو برای انجام تجارت برای طولانی مدت است و صاحبان صنایع و تجار می‌توانند بازار عراق را که در حال حاضر پرسودترین بازار منطقه است را در نظر داشته باشند و در رقابت با کشورهای دیگر موفق‌تر عمل کنند.

فلاح حسین با بیان اینکه آماده خرید تخم‌مرغ برای کشور عراق هستیم افزود: حاضریم با این شرکت قرارداد تجارت امضاء کنیم و می‌توانیم این امکان را بدهیم تا در عراق نسبت به ساخت انبار و سایر مستغلات برای نگهداری تخم‌مرغ نیز ارائه بدهیم.

فرماندارساوجبلاغ هم از حضور تجار و بازرگانان ایرانی به ویژه شهرستان ساوجبلاغ در بازارعراق ابراز خرسندی کرد.

ابوالقاسم پالیزگیر با دعوت از وزیر کشاورزی عراق برای دیدن ظرفیت‌های شهرستان در زمینه‌های مختلف کشاورزی و دامی و حضور شرکت‌های معتبر با برندهای خاص آماده همکاری با تجار و بازرگانان این کشور است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار