کد خبر: ۷۲۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۶ 05 August 2015
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان البرز گفت: برای تجمیع خدمات عمومی و دولتی، بخشی از فعالیت‌های این اداره کل به دفاتر پیشخوان خدمات دولت واگذار می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل پایانه‌های استان البرز، قاسم باقری اظهار داشت: بر اساس تفاهمنامه بین این اداره کل و استانداری البرز برای اجرایی کردن مواد 46 و 47 قانون برنامه پنجم توسعه مبنی بر واگذاری امور اجرایی به بخش خصوصی، فعالیت‌های اجرایی قابل واگذاری در بخش حمل و نقل جاده‌ای استان احصا و به دفاتر پیشخوان تفویض می‌شود.

وی افزایش رضایت‌مندی و اجرای بهینه طرح تکریم ارباب رجوع، جلوگیری از اتلاف وقت شاغلان بخش حمل و نقل و کاهش سفرهای غیر ضرور، افزایش بازدهی در سرعت و کیفیت خدمات و ایجاد دولت الکترونیک را از جمله مزایای این واگذاری ذکر کرد.

باقری ادامه داد: برای اجرای صحیح این تفاهمنامه و ارائه خدمات منطبق با ضوابط موجود در بخش حمل و نقل جاده‌ای، دوره‌های آموزشی ویژه مدیران دفاتر پیشخوان دولت برگزار می‌شود تا این دفاتر بتوانند با تسلط کافی بر فرآیندهای انجام کار و بخش‌نامه‌های مرتبط با نوع خدمت در حوزه حمل و نقل جاده‌ای و پرهیز از هرگونه انحراف در روند انجام امور محوله، قانون و ضوابط و مقررات ابلاغ شده را رعایت کرده و نسبت به ارائه خدمات اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار