کد خبر: ۷۲۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۹ 05 August 2015

رئیس هیئت تکواندوی البرز از اعزام دو تکواندوکار البرز به مسابقات جهانی گرند پریکس مسکو خبر داد.

محمد نوذری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، اظهار داشت: جمعه هفته گذشته مسابقات قهرمانی نوجوانان تکواندوی استان البرز برگزار شد که مرحله اول انتخابی تیم تکواندوی نوجوانان استان البرز بود.

وی با بیان اینکه این مسابقات در خانه تکواندوی البرز برگزار شد، اضافه کرد: حدود 140 تکواندوکار در مسابقات قهرمانی نوجوانان تکواندوی استان البرز شرکت کردند.

رئیس هیئت تکواندوی استان البرز با یادآوری اینکه در رده نوجوانان تکواندوکاران پسر استان البرز سال گذشته مقام قهرمانی مسابقات کشوری را به دست آوردند، گفت: نوجوانان تکواندوکار بسیار خوبی در استان البرز حضور دارند که به مسابقات آسیایی تکواندو نیز اعزام شدند.

نوذری گفت: چند نفر از تکواندوکاران نوجوان استان البرز در مسابقات آسیایی مدال‌های خوشرنگی را به دست آوردند.

وی با اعلام اینکه مرحله دوم انتخابی تیم نوجوانان تکواندوی استان البرز نیز در هفته آینده برگزار می‌شود، اظهار داشت: کسانی که شانس حضور در اردو را پیدا نکردند می‌توانند مجدداً در این مسابقات شرکت کنند.

رئیس هیئت تکواندوی استان البرز با بیان اینکه همزمان با برگزاری مرحله دوم انتخابی نوجوانان پسر تکواندوکار البرز، مسابقات انتخابی رده‌های جوانان و بزرگسالان البرز نیز برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: مسابقات انتخابی جوانان و بزرگسالان از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است.

نوذری با ابراز "از حالا به‌دنبال این هستیم که وضعیت تیم‌های جوانان و بزرگسالان تکواندوی البرز مشخص شود" متذکر شد: سال گذشته استان البرز در مسابقات تکواندوی کشوری در رده‌های جوانان و بزرگسالان رتبه سوم را به دست آورد.

وی با اعلام "ما همیشه سعی کرده‌ایم تا در مسابقات کشوری جوانان و بزرگسالان با نفرات جوان و جویای نام شرکت کنیم" گفت: ولی سایر استان‌ها در مسابقات کشوری با قهرمانان آسیایی و جهانی خود شرکت می‌کنند، که با وجود این شرایط باز هم استان البرز رتبه سوم را کسب کرد.

وی همچنین با بیان اینکه استان البرز حدود 20 ملی‌پوش تکواندوکار دارد، اظهار داشت: در تمامی رده‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان استان البرز ملی‌پوش دارد.

نوذری با اشاره به اینکه در مسابقات انتخابی کسب سهمیه المپیک خانم‌ها کیمیا علیزاده و اکبر خدابنده حضور دارند، گفت: این دو تکواندوکار البرز به مسابقات گرند پریکس مسکو اعزام می‌شوند تا برای کسب سهمیه المپیک تلاش کنند.

وی افزود: همچنین تکواندوکاران زن و مرد استان البرز به مسابقات ارتش‌های جهان که در کره برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.

رئیس هیئت تکواندوی استان البرز اظهار داشت: نوجوانان تکواندوکار پسر استان البرز که به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند، اگر در این مسابقات روی سکوی قهرمانی بروند عضو تیم اعزامی ما به سن‌پطرزبورگ می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار