در صورت تصویب شورای شهر
به منظور ارج نهادن به مقام خبرنگاران و در صورت قبول شورای شهر یک خیابان به نام خبرنگار نام‌گذاری می‌شود.
کد خبر: ۷۴۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۲ 09 August 2015
فرماندار کرج گفت: پیشنهاد نام‌گذاری بک خیابان در کرج با نام خبرنگار به شورای شهر ارائه شد.
به گزارش تابناک – البرز: محمدتقی ایرانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور ارج نهادن به مقام خبرنگاران و در صورت قبول شورای شهر یک خیابان به نام خبرنگار نام‌گذاری می‌شود.
وی با بیان اینکه هم اکنون این پیشنهاد به اعضای شورای شهر داده شده است که امیدواریم اجرایی شود، خاطرنشان کرد: در این راستا و در صورت تصویب یکی از خیابان‌های جدیدالاحداث کرج به نام خبرنگار نامگذاری می‌شود.
ایرانی ادامه داد: پیشنهاد برای نام‌گذاری خیابان خبرنگار، در راستای نشان دادن اهمیت کوشش صادقانه، بی‌تکلف، بی‌توقع و ارزشمند تلاشگران عرصه اطلاع‌رسانی صورت گرفت و امیدواریم در همین هفته، مصوبه شورای شهر برای این اقدام را به اطلاع عموم برسانیم.
معاون استاندار البرز در پایان ابراز امیدواری کرد که این قشر پرتلاش جامعه در سالی که مزین به نام «همدلی و همزبانی دولت و ملت» است، ضمن انعکاس صادقانه اخبار، در سالی که برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را پیش رو داریم، نسبت به وظیفه خطیر خود مسئولانه عمل کرده و با تقویت روحیه امید در دل‌های مردم و هوشیاری کامل خود، مانع از تلاش و دسیسه دشمنان برای کاهش اقتدار جمهوری اسلامی در جهان گردند تا هر روز شاهد پویایی بیشتر جامعه و رشد و توسعه کشورمان باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار