کد خبر: ۷۴۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۸ 09 August 2015

مدیریت توسعه و منابع انسانی استاندار البرز توجه به نیازهای ایثارگران را از اولویت‌های کاری مدیران خواند و گفت: مدیران باید در تأ‌مین نیازهای درمانی ایثارگران همیشه کوشا باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری البرز، عبادالله کامکار بیان داشت: دستگاه‌های متعهد به تأمین و پرداخت 100 درصد کسورات درمانی هستند که در این زمینه نباید از هیچ تلاش دریغ کنند.

وی ادامه داد: آرامش امروز مرهون تلاش بی‌وفقه این عزیزان در نبرد حق علیه باطل است و امروز مدیران دستگاه‌های اجرایی با خدمت به این افراد می‌توانند دین خود را ادا کنند.

کامکار گفت: بنابراین دستگاه‌های اجرایی متولی باید تمامی امور درمانی ایثارگران را به دقت بررسی کرده و در جهت تأمین نیازهای درمانی آنان تلاش کنند.

معاون استاندار البرز اضافه کرد: هر کوتاهی در این زمینه قابل اغماض نیست و مراکز درمانی استان نیز باید به وظایف خود در این زمینه عمل کنند.

وی خاطرنشان کرد: چرخ اداری برای تأمین نیازهای درمانی ایثارگران باید با سرعت بیشتری به حرکت درآید و در این بین اتخاذ تدابیر لازم از سوی دستگاه‌های اجرایی امری ضروری است .

کامکار با اشاره به سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی در 26 مردادماه گفت: هر چند بنیاد شهید و امور ایثارگران مراسمی را تدارک دیده است اما دستگاه‌های اجرایی نیز مکلف هستند به‌صورت جداگانه تجلیل از فداکاری و جوانمردی این عزیزان داشته باشند.

وی همچنین با اعلام در پیش بودن هفته دولت در 24 مرداد لغایت هشت شهریور از دستگاه‌های اجرایی خواست تا دیدار از خانواده‌های ایثارگران را در اولویت برنامه کاری خود قرار دهند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار