کد خبر: ۷۴۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۰ 10 August 2015

سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز گفت: تیم فوتسال مقاومت البرز جوان و کم تجربه است که این دو ویژگی پیامدهای خاص خود را به همراه خواهد داشت.

رضا فلاح زاده بعد از شکست در هفته چهارم مقابل فردوسی مشهد در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: برای نتیجه گیری مناسب در رقابتهای در سطح لیگ برتر بایستی از دو فاکتور جوانی و تجربه در کنار یکدیگر سود برد که این امر در تیم مقاومت دیده نمی شود.

وی بیان کرد: تیم فوتسال مقاومت جوانی را در اختیار دارد که این می تواند در مبارزه با حریفان به کار آید ، اما در مقابل از فاکتور تجربه بی بهره است که این ضعف می تواند آسیب های زیادی به همراه داشته باشد.

فلاح زاده گفت: در شرایط فعلی نماینده استان البرز در بالاترین سطح فوتسال کشور یکی از این ویژگی ها را ندارد که نبود آن در طول چهار هفته سپری شده از رقابتهای لیگ برتر به وضوح قابل روئیت است.

سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز بیان کرد: تساوی مقابل آذرخش بندر عباس و شکست مقابل شهروند ساری به خوبی ما را آگاه کرد که نبود تجربه و کمرنگ بودن در بازیکنان آن می تواند برای یک تیم آسیب زا باشد که ما در این دو بازی طعم تلخ آن را تجربه کردیم.

وی افزود: در پیش فصل تلاش زیادی برای جذب نفرات کارآمد به خرج دادیم اما آن طور که شایسته و مورد نظر کادر فنی بود محقق نشد و اعتقاد دارم برای مبارزه با حریفان توانمند بایستی توانمند بود و نمی شود در مقبال تیم هایی که هزینه های سنگینی انجام داده اند دست بسته ظاهر شد.

فلاح زاده با اشاره به تنها بودن مقاومت در استان البرز ، گفت: متاسفانه برای دومین سال پیاپی تنهایی و بدون پشتوانه بودن را احساس می کنیم که این موضوع در کنار کم تجربگی بازیکنان بیشترین آسیب و آزار را به مجموعه مقاومت وارد ساخته است.

وی ادامه داد: با این وجود به هیچ عنوان نا امید نیستیم و تلاش می کنیم با کسب نتایج مطلوب و درس گرفتن از شکست ها برای موفقیت در دیدارهای پیش رو مسیر را هموار تر کنیم.

فلاح زاده با تشکر از مدیران مجموعه مقاومت یادآور شد: مدیران این باشگاه تا به امروز هر کاری که از توان آنها خارج نبوده برای مقاومت به منصه ظهور رسانده اند و بایستی به آنها خسته نباشید بگویم.

وی درباره شکست شب گذشته مقابل فردوسی مشهد نیز گفت: با تجربه بودن بازیکنان فردوسی سه امتیاز شیرین به اندوخته های آنان اضافه کرد.

تیم فوتسال مقاومت در پایان هفته چهارم لیگ برتر با 4 امتیاز در جایگاه 9 قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار