کد خبر: ۷۷۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۵ 15 August 2015

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استانداری البرز گفت: وضعیت تشکیلات اداری و پست‌های سازمانی استان مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ذبیح‌الله قائمی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان البرز با رشد بالای سه درصد جمعیت از زیربناها و سرویس‌های حمل‌ونقل لازم برخوردار نیست.

وی ادامه داد: این امر مشکلاتی را برای دستگاه‌های اجرایی در ارایه خدمت بیشتر فراهم کرده که در سند آمایش سرزمین از دید کارشناسان پنهان نمانده است.

قائمی گفت: در پنج فصل از مطالعات سند آمایش سرزمین که مختص شرایط و وضع موجود استان البرز است در تلاش برای شناسایی هرچه بیشتر نیازها هستیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: سه فصل دیگر سند آمایش سرزمین استان البرز به آینده‌نگری، توسعه و برنامه‌ریزی استان البرز خواهد پرداخت که تا پایان شهریورماه در تلاش برای اتمام جمع‌آوری مطالعات این سند هستیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان البرز تاکید کرد: مطالعات سند آمایش سرزمین استان البرز با توجه به تغییرات اجتماعی و اقتصادی باید به روز باشد و این مسئولیت مهم در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان البرز مورد پیگیری است.

قائمی بیان داشت: برخی از نیروهای منتقل شده از تهران به کرج تبدیل وضعیت نشده‌اند که لیست سوابق تحصیلی و کاری این افراد برای بررسی به سازمان مدیریت کشور ارسال خواهد شد .

وی گفت: در پنج فصل از مطالعات سند آمایش سرزمین که مختص شرایط و وضع موجود استان البرز است در تلاش برای شناسایی هرچه بیشتر نیازها هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار