کد خبر: ۷۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۵ 24 January 2015

فرماندار ساوجبلاغ از آماده سازی 250 برنامه فرهنگی ، ورزشی و عمرانی برای ایام الله دهه مبارک فجر دراین شهرستان خبرداد.
ابوالقاسم پالیزگیر افزود: مردم ولایتمدار و انقلابی ساوجبلاغ در 142 روستا و پنج حوزه شهری برای دهه مبارک فجر با همکاری دستگاههای فرهنگی و آموزشی برنامه های مختلف فرهنگی اجرا می کنند.
وی اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دراولویت برنامه های 71 روستای دارای دهیاری و مدیریت شهرهای هشتگرد، گلسار، چهار باغ، شهر جدید هشتگرد و کوهسار قرار گرفته است .
فرماندارساوجبلاغ نواختن زنگ انقلاب ، گلباران 45 گلزار شهدا در مناطق روستایی و شهری، بازدید از موزه شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا،ٰ نشست های گفتمان دینی و نهضت روشنگری، مسابقات فرهنگی ، آموزشی و ورزشی با موضوع انقلاب، بهره برداری از طرح های عمرانی و خدمات رسانی ، برپایی جشن انقلاب در مدارس و مساجد را از دیگر برنامه های دهه مبارک فجر در این شهرستان برشمرد.
پالیز گیر در ادامه به همخوانی سرود انقلاب توسط 1357 دانش آموز این شهرستان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن اشاره کرد و افزود: بزرگترین برنامه مردمی این شهرستان در روز 22 بهمن با حضور گسترده مردم در راهپیمایی این روز به نمایش گذاشته می شود.
وی گفت: در دهه مبارک فجر روحانیون و کارشناسان با حضور در مساجد محله، پایگاه های بسیج، مدارس و مراکز دانشگاهی کودکان، نوجوانان و جوانان را با آفت های دین و انقلاب در عصر حاضر آشنا می کنند و رویکرد انقلاب را تشزیح کرده و به سوالات حاضرین پاسخ می دهند.
شهرستان ساوجبلاغ با 250 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری شمال غربی استان البرز قرار دارد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار