کد خبر: ۸۱۰۰۷
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷ 22 August 2015

بازیکن تیم فوتسال مقاومت البرز گفت: موفقیت از آن تیم مقاومت خواهد بود و قول می‌دهم در ادامه مسیر لیگ با هماهنگی بیشتر بازیکنان نتایج خوب و مطلوبی کسب خواهیم کرد.

میلاد قنبرزاده در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطه البرز، اظهارکرد: به هیچ عنوان کسب سه شکست متوالی ما را در ادامه رقابتهای لیگ نا امید نخواهد کرد؛ چرا که به توانمندی بازیکنان جوان مقاومت اعتقاد داریم و می‌دانیم با کمی کار و تلاش بیشتر موفقیت دور از دسترس نیست.

وی با ارزیابی پنج هفته سپری شده از رقابتهای لیگ برتر، افزود:کسب پیروزی مقابل گیتی پسند در هفته اول به دلیل انگیزه بالای بازیکنان مقاومت به دست آمد، این روند در هفته دوم نیز می‌توانست ادامه یابد اما بدشانسی در ثانیه‌های پایانی پیروزی را از ما گرفت تا در مقابل آذرخش بندر عباس به تساوی سه بر سه دست یابیم.

قنبرزاده خاطرنشان کرد: در هفته سوم بازی کردن در ساری و مقابل هواداران پورشور بسیار سخت بود؛ چرا که بیشتر بازیکنان ما تا به حال این همه جمعیت را از نزدیک ندیده بود و اعتقاد دارم این شکست کاملا طبیعی بود.

وی گفت: در هفته چهارم خود مشهدی ها هم اعتقاد داشتند به هیچ عنوان باخت حق تیم مقاومت نبود، اما عدم استفاده از موقعیت‌ها در پایان شکست دو بر صفر را رقم زد.

قنبرزاده ادامه داد: در هفته پنجم نیز بازی کردن مقابل تیم قدرتمند مس سونگون که برای قهرمانی در لیگ آماده شده است، آسان نبود اما با این وجود پایاپای مقابل این تیم جنگیدیم و در ضد حملات گل‌های سوم و چهارم را دریافت کردیم و 4 بر 1 شکست خوردیم.

وی با بیان این که رتبه مقاومت در لیگ برتر تک رقمی خواهد شد، گفت: مقاومت پتانسیل بسیار بالایی دارد و با هماهنگی بیشتر بازیکنان تازه وارد با سایر بازیکنان قدرت تیم افزایش پیدا می‌کند و نتایج درخشان از راه خواهد رسید.

قنبرزاده با تشکر از مدیران باشگاه مقاومت یادآورشد: خوشبختانه در مقایسه با سال گذشته شرایط به مرابت بهتری در تیم به وجود آمده است و مدیران مقاومت از جمله سردار استاد حسینی، خالقی و نظری از همه توان خود برای فراهم کردن امکانات بهره می‌برند، امیدوارم مسئولان استانی نیز با درک شرایط حساس مقاومت در کمک رساندن به تیم مقاومت پیش قدم شوند و شرایط را به گونه‌ای فراهم کنند که بازیکنان جوان مقاومت به آینده امیدوار شوند تا با روحیه‌ای بهتر ادامه مسیر لیگ را بپیمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار