کد خبر: ۸۱۶۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴ 23 August 2015

استاندار البرز گفت: همزمان با هفته دولت 328 طرح عمرانی و صنعتی در استان البرز مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

سیدحمید طهایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار کرد: هفته دولت فرصت مناسبی است تا گزارشی از اقدامات و عملکرد مسئولان برای مردم بازگو شود.

وی ادامه داد: در این راستا در هفته دولت در استان البرز 328 طرح آماده شده است تا در روزهای مختلف و در شهرستان‌های این استان به بهره‌برداری برسد.

استاندار البرز توسعه خدمات‌رسانی‌ها به مردم و افزایش سرانه‌های مختلف خدمات‌‌رسانی‌ها را از مهمترین وظایف مسئولان در دستگاه‌ها دانست و گفت: مسئولان باید در انجام وظایف خود کوشا باشند و با تدبیر و بررسی مشکلات و کمبودها را در بخش‌های مختلف مرتفع کنند.

طهایی با اعلام اینکه استان البرز دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی در حوزه‌های مختلف است تأکید کرد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد که بتوانیم مسیر توسعه خدمات رسانی را بیش از پیش به گردش درآوریم و با خدمات بیشتر رضایتمندی مردم را فراهم کنیم.

وی در ادامه سخنان خود به طرح‌های آماده بهره‌برداری شده در هفته دولت در این استان اشاره کرد و گفت: از 328 طرح آماده بهره‌برداری،‌ 256 طرح عمرانی و 72 طرح کشاورزی و صنعتی است.

استاندار البرز افزود: در این راستا برای طرح‌های عمرانی اعتباری بالغ بر 222 میلیارد تومان و برای طرح‌های کشاورزی و صنعتی اعتباری بالغ بر 390 میلیارد تومان هزینه شده است.

وی اعلام کرد: براساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته با افتتاح و بهره‌برداری از این طرح‌ها هزار و 227 فرصت شغلی در استان ایجاد می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار