همزمان با آغاز هفته دولت انجام شد
همزمان با هفته دولت و بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی مدیریت البرز، در این هفته شاهد آغاز بهره برداری از طرح ها و پروژه های عمرانی در این استان خواهیم بود.
کد خبر: ۸۲۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰ 24 August 2015

به گزارش تابناک – البرز: ظهر امروز و با حضور مسئولان استانی پروژه‌های قابل افتتاح در شهرستان طالقان به بهره‌برداری رسید.

راهدارخانه طالقان با اعتباری بالغ بر 10 هزار میلیون ریال از پروژه‌هایی بود که به صورت نمادین با حضور استاندار البرز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

براساس این گزارش، عملیات ساخت این راهدارخانه با مساحت دو هزار مترمربع از سال 93 آغاز شده بود که امروز به بهره‌برداری رسید.

سیدحمید طهایی به منظور بهره‌برداری از پروژه بهسازی و راه، وارد روستای گلیرد طالقان شد و این پروژه را نیز روی خط افتتاح برد، این پروژه به طول 6 کیلومتر و با اعتباری بالغ بر 15 هزار میلیون ریال بهره‌برداری شد.

براساس این گزارش، 4500 تن آسفالت جهت تکمیل عملیات بهسازی و آسفالت روستای گلیرد صرف شده است.

استاندار البرز در محور دیگری از برنامه کاری خود در طالقان از شبکه بهداشت و درمان این شهرستان نیز بازدید داشت و از نزدیک در جریان روند مشکلات درمانی این شهرستان قرار گرفت.

گفتنی است که 29 پروژه در حوزه‌های عمران و راه، کشاورزی، صنعت؛ طی هفته دولت در شهرستان طالقان توسط مسئولان به بهره‌برداری خواهد رسید که صبح امروز دو پروژه از مجموع 29 پروژه مذکور به صورت نمادین با حضور استاندار البرز روی خط افتتاح رفت.

استاندار البرز همچنین در مسجد جامع طالقان با مردم این شهرستان دیدار کرد.
ضمن اینکه 17 طرح عمرانی در ساوجبلاغ امروز به بهره برداری رسید.

ابوالقاسم پالیزگیر بعد از ظهر امروز همزمان با هفته دولت در بخش مرکزی ساوجبلاغ حاضر شد و در آستانه ورود به این بخش با حضور در گلزار شهدا میثاقی دوباره با آرمان‌های شهدا و امام راحل بست.

براساس این گزارش، فرماندار ساوجبلاغ در این مراسم با تأکید بر توسعه خدمات عمرانی و خدماتی در بخش‌های مختلف این شهرستان از مسئولان خواست تا با شناسایی کمبودها و مشکلات برنامه‌ریزی‌های لازم را برای توسعه خدمات انجام دهند.

پالیزگیر افزود: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که مسیر خدمات‌رسانی به مردم هر روز بیشتر از گذشته شود و بتوانیم میزان خدمات‌رسانی به مردم را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: در این رابطه امروز 17 طرح عمرانی و خدماتی در این بخش مورد بهره‌برداری قرار گرفت که گامی مهم در جهت توسعه خدمات به مردم خواهد بود.

این در حالی است که 2 پروژه نیز در شهرستان طالقان کلنگ‌زنی شد.

، در این مراسم که از صبح امروز برگزار و همچنان ادامه دارد،‌ سیدحمید طهایی استاندار البرز و هیئت همراه ابتدا با حضور در گلزار شهدای این شهرستان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

براساس این گزارش، استاندار البرز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای انقلاب، از مهمترین وظایف نسل امروز را ادامه راه شهدا دانست و گفت: شهدای انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس با نثار جان خود نهال این انقلاب را آبیاری کردند و امروز این مهم به درخت تنومندی تبدیل شده است.

سیدحمید طهایی خاطرنشان کرد: انتقال آرمان‌های شهدا به نسل امروز و حفظ آرمان‌های آنان نیز از مهمترین وظایف ما به‌شمار می‌رود.

در ادامه این مراسم استاندار البرز چندین پروژه را در این شهرستان افتتاح کرد.

در این راستا پروژه آسفالت سه محور روستایی در این شهرستان با اعتباری بالغ بر 1 میلیارد و 500 میلیون تومان، افتتاح پروژه ساختمان راه و شهرسازی شهرستان طالقان با اعتبار ملی بالغ بر 1 میلیارد تومان و کلنگ‌زنی ساختمان اداری اداره بهداشت و درمان شهرستان طالقان و بازدید از ساختمان جهاد کشاورزی شهرستان از جمله پروژه‌هایی بود که در اولین روز از هفته دولت افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار