ظهر امروز در شهرستان نظرآباد اتفاق افتاد
متاسفانه علیرغم تلاش ماموران اورژانس و حضور به موقع آنها در صحنه تصادف، هر 2 سرنشین موتورسیکلت در همان لحظه تصادف جان خود را از دست داده بودند و نمی توانستند برای آنها اقدامی انجام دهند.
کد خبر: ۸۲۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲ 24 August 2015

به گزارش تابناک - البرز: معاون مرکز فوریت های پزشکی استان البرز از وقوع یک تصادف حادثه ساز با 3 کشته و مصدوم خبر داد.
آرش رحمتی دقایقی قبل با اعلام این خبر اظهار داشت: ساعت 13 و 42 دقیقه ظهر امروز از طریق تماس های مردمی از یک تصادف منجر به جرح در سه راهی مصطفی آباد در جاده نظرآباد مطلع شدیم.
وی افزود: بلافاصله ماموران امداد و نجات با تجهیزات تخصصی ویژه به محل اعزام و مشاهده کردند که یک دستگاه وانت نیسان با یک دستگاه موتورسیکلت برخورد کرده است.
این مسئول اظهار داشت: متاسفانه علیرغم تلاش ماموران اورژانس و حضور به موقع آنها در صحنه تصادف، هر 2 سرنشین موتورسیکلت در همان لحظه تصادف جان خود را از دست داده بودند و نمی توانستند برای آنها اقدامی انجام دهند.
رحمتی تصریح کرد: در این تصادف راننده وانت نیسان نیز مجروح و مصدوم شده و برای پیگیری مراحل درمانی به بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) شهرستان نظرآباد انتقال یافت.
وی با بیان اینکه اجساد کشته شدگان برای تشخیص و احراز هویت در اختیار نیروی انتظامی قرار دارد، از شهروندان خواست تا در زمان رانندگی ضمن احترام به قوانین و راهنمایی و رانندگی، احتیاط را در اولویت قرار دهند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Romania
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
جاده موردنظرابتدای جاده اشتهارد می باشد.متاسفانه بدون هیچ امکانات وهیچ چراغ راهنمایی وبدون مامور راهنمایی رانندگی.تنهاچیزی که فراوان می باشد ماشینهای میوه فروش که ازابتداتاانتهای جاده رابرای خودشان قبضه کرده اند..
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار