استاندار البرز با بیان اینکه شرایط لازم برای حضور حداکثری مردم در مراسمات دهه فجر فراهم شود، گفت: باید فضا را به گونه‌ای فراهم کنیم که اقشار و جریانات اسلامی بدانند انقلاب متعلق به آن‌هاست و در صحنه حضور یابند.
کد خبر: ۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۰ 14 January 2015
سید حمید طهایی در جلسه ستاد برگزاری مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی که عصر امروز با حضور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در استانداری البرز برگزار شد، اظهار داشت: امام خمینی(ره) با درس گرفتن از قرآن و رسول خدا(ص) کار بسیار بزرگی انجام داد.
وی با تاکید بر اینکه استکبار ستیزان و انقلابیون واقعی، مسلمانان هستند، افزود:‌ در آن زمان و با وجود چنین افرادی، نفس مسیحایی امام(ره) به جان‌های مردم، روحی دوباره بخشید.
استاندار البرز با بیان اینکه حضرت امام خمینی(ره) اسلام انقلابی را زنده کردند، بیان کرد: معجزه‌ای که رهبر کبیر انقلاب در قرن بیستم راه‌اندازی کرد نیز توسط قرآن و به کمک آن بود.
وی تاکید کرد: همچنان نیز باید از قرآن برای حل مشکلات و معضلات کمک بگیریم.
طهایی اظهار داشت: علی‌رغم اینکه منطق و گزارشات سیاسی حاکی از حقانیت جمهوری اسلامی و صلح‌آمیز بودن انرژی هسته‌ای است، اما دشمنان نگران "اسلام انقلابی امامی" هستند که در دنیا تقویت شود.
وی با اشاره به حمایت دشمنان از اسلام داعشی، تصریح کرد: دشمنان به دنبال توسعه چنین اسلامی هستند و در برابر اسلام امامی هر کاری از دستشان بر‌می‌آید انجام می‌دهند.
استاندار البرز با تاکید بر اینکه باید احساس امنیت شغلی در پرسنل ایجاد شود، خاطرنشان کرد: با حمایت مقام معظم رهبری و تاکید ایشان، مشکلات را به قرآن عرضه کرده و از آن کمک می‌طلبیم.
به گزارش تسنیم، وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی به دنبال تضعیف و اختلاف انداختن در اسلام و مسلمانان است، گفت: در شرایط کنونی وحدت کلید حل بسیاری از مشکلات است.
وی افزود: ‌اگر دشمن ببیند با مشتی قوی به نام "جمهوری اسلامی" مواجه است، بیشتر مراقب برخوردهای خود است اما اگر فضا را برای تفرقه‌اندازی مناسب ببیند از کوچکترین رخنه استفاده می‌کند و در آن صورت ما متضرر می‌شویم.
طهایی از اتحاد به عنوان پیام دهه فجر یاد کرد و اظهار داشت: باید نشان دهیم که به عنوان ید واحده‌ای آرمان‌های امام(ره) و مقام معظم رهبری را در دستگاه‌های اجرایی به عنوان خادمان مردم اجرا می‌کنیم.
وی بیان کرد: باید فضا را به گونه‌ای فراهم کنیم که اقشار و جریانات اسلامی بدانند انقلاب متعلق به آن‌هاست و در صحنه حضور یابند.
استاندار البرز با اشاره به اینکه دشمن به‌دنبال ایجاد رخنه در جمهوری اسلامی ایران است تا مردم را روبه‌روی یکدیگر قرار دهد، گفت: ایجاد انگیزه در جامعه بسیار مهم است و در این راستا باید از هنرمندان اجتماعی، سیاسی و فرهنگی در جهت تهییج جامعه برای حضور هرچه بیشتر مردم، احزاب، گروه‌ها و ارگان‌ها استفاده کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار